5 konstiga.

~ T i d s i n s t ä l l t   i n l ä g g ~

1. Jag sjunger inte för folk. Eller där folk kan höra mig sjunga. Inte ens för min bästa vän sjunger jag.

2. Jag hatar att prata engelska med/inför folk, eller ens bara säga ett ord eller en mening på engelska. Till en person som är kass på engelska är det okej, men annars, nej. Jag kan prata engelska, ganska bra egentligen (skryt skryt) men när jag gör det inför någon så blir det bara shdgahfjsgyhsbjfsdhbf :c

3. Jag hatar att äta med/inför folk jag inte känner så bra. Eller snarare, att dom ser mig äta. Bara mina närmaste kompisar och familj kan jag slappna av med när jag äter. Jag vet inte, jag har fått för mig att jag ser ut som ett jävla mongo när jag tuggar/äter, och det är väl kanske därför jag inte gillar att folk ser mig äta.

4. Folk får inte se mig borsta tänderna. ALLTSÅ, NEJ. Det bara är så. Jag borstar mina tänder i ensamhet, punkt!

5. Jag har en knäpp fobi för fötter. Tycker dom är fula och äckliga. Speciellt andras fötter är jag "rädd" för. Samtidigt tycker jag strumpor är jätte o-mysigt att ha på sig.. hm, hur går detta ihop? x'3
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: