What to do?

 
HEJ. Kom på att jag inte har bloggat idag x'3 Började på ett inlägg innan, men publicerade det tydligen inte D: Menmen! Dessa hålen gjorde jag i vänstra örat för 3 dagar sedan. Jag har dock inte kollat hur det sett ut på baksidan förrän jag kom hem igår.. Och då såg jag detta. Bara jag som tycket det set jättesnett ut? ;_;
 
Fy satan vad jag ångrar att jag gjorde dom. För det första är de tagna med pistol.. Och jag hade faktiskt ingen aning om riskerna med att ta hål med pistol. Alla mina piercingar har krånglat en hel jävla del (dock är de bra nu) och alla är tagna med pistol.. samband? Kanske?
 
Wellwell, jag tänker iaf inte ta några mer piercingar med pistol från och med nu. Nu är det kanyl som gäller för mig. Och jag kanske till och med måste ta ut dessa nya. Kostade min mor 300kr. Jättekul .__.
 
Vad tycker ni? Ska jag ta ut dom o slippa allt "krångel" som alla som jag pratat med säger att jag kommer få? Och ta om och göra det ordentligt med kanyl hos en riktig piercare? (Gjorde detta i en guldsmedsaffär i Norrtälje) Ska jag ta ut bara ena eller båda? ASfhaghfafgsj.

Kommentarer
Alma skrev:


Jag har gjort en helix piercing (Dom där uppe), den är infekterad och allt.. ;___; Men den som är högst upp ser bäst ut.. Den som är under ser sne ut..

Svar: Är skiträdd för att min också ska bli infekterad ;__; Hoppas det löser sig för din snart! ^^Precis det jag också tycker, ser helt fucked up ut D:
Hachi :3

Datum:2012-07-20 Tid:23:58:04 Blogg: http://almatherese.blogg.se
Ninni skrev:


Du kan börja med att prata med en piercare och låta honom/henne ta en titt på det! Men det är rätt normalt att det krånglar lite i början. Angående att det är snett så kan man ju kanske endast ta ut ena för att jämna till det, men det är svårt att säga från ett foto med tanke på vinkeln osv.

Tog mina första hål med pistol och det blev inte bra, dock var det i snibbarna. Men jag är också öronbarn och får väldigt lätt problem med dom. :/
Mina svullnade upp så pass mycket att örhängena försvann in i svullnaden och då hjälpte det att köpa en s.k läkering! :)

Svar: Nästa gång jag är i stan ska jag gå in till den enda piercaren vi har här, o fråga honom vad han anser är bäst ^^Det gör inte alls lika ont längre, och det tar jag som ett gott tecken, men ja, jag tycker den ena ser väldigt sne ut :c
Jo, det var det jag tänkte :3 Dock måste jag vänta typ en månad innan jag kan ta ut det .n.

Mina första hål i snibbarna gick åt skogen, så de fick jag ta ut. Gjorde om de i 6:an. Gjorde ont ett tag, men så har det vart med alla mina piercingar. Hur jag än gör nu med dessa hoppas jag att de, liksom mina andra piercingar, blir bra sen :'3
Hachi :3

Datum:2012-07-21 Tid:02:00:46 Blogg: http://ninjapuff.se

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: