Första länkbytet!

 
Godmorgon läsare! Sitter här på sängen, håller på att städa och packa eftersom jag ska till mamma idag, men gjorde en liten paus för att blogga :3
Planerna för idag är att städa/packa klart här på rummet, göra mig själv klart, cykla o hämta mina nycklar, cykla hem till mamma, och sen vid 19 så följer jag med mamma, syster och Stefan till Vessige och sover där.
Under kvällen ska jag ligga och glo på Stefans katt Ruts nya lilla kattunge, kanske även får ta lite kort på den, och sen ska jag även förbereda ett par tidsinställda inlägg.
 
Det är nämligen så att på söndag så åker jag till Stockholm! Jag har aldrig varit där, och har bara drömt om att få åka dit, så det kommer nog bli jättekul. Dock är det ingen shopping-resa, men jag hoppas att vi får tillfälle att shoppa lite ändå!
Vi ska nämligen bo i en liten stuga med lite släkt på Stefans sida ^^ Mamma säger att hon tror det finns internet där, men jag vill inte chansa och sen riskera att bloggen står still enda tills jag kommer hem på onsdag.
 
 
Och nu tänkte jag även slänga in första blogg-länkningen; BeQ! Jag läste själv hennes blogg förr, innan jag slutade läsa bloggar helt. Jag tycker det är en jättesöt blogg och hon är väldigt inspirerande, och hon verkar verkligen vara en riktigt trogen läsare! (HÄR kan ni läsa inlägget hon skrev om mig! *tears in the eyes* c':)
Så nu tycker jag verkligen ni ska klicka på bilden o ta er en titt på dena feina blogg! :3

Kommentarer
BeQ skrev:


Aww, tack så mycket! :'3

Svar: No problemo c:
Hachi :3

Datum:2012-07-12 Tid:15:17:25 Blogg: http://bybeq.blogg.se

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: