Vad tycker ni om piercingar? c:

Jag älskar piercingar, men har själv bara en. (naveln) Har länge velat pierca både näsan och läppen, vet faktiskt inte riktigt vad som stoppat mig.. x3 Menmen, det jag tänkte komma fram till: jag kommer förmodligen/förhoppningsvis att pierca nästan inom en snar framtid! c:

Förr ville jag pierca tungan.. det ända so höll mig borta var det faktum att det skadar tänderna så mycket, detsamma med läpp piercing. Och läppen är det jag mest av allt vill pierca.. fuu >.<
Mamma säger att jag får pierca näsan eller ögonbrynet, bara det inte är i munnen/kan skada tänderna. Med andra ord.. så skulle jag fått pierca läppen, om det inte var så att det skadar tänderna. Ännu mer fuuuuu >__>'

Anyways! Om mamma o pappa samtycker, så kommer jag inte bara pierca näsan, utan även örat.. på det här viset.



Detta kallas "
industrial" för er som ej visste c: Näspiercingen kommer jag förmodligen byta till ring sen när den läkt, om jag passar i det dvs ;3

Så då tänkte jag önska mig näsan i födelsedagspresent och örat i julklapp 8D (Hahaha, det där lät lite roligt... xD) Vill himla gärna göra läppen också, men det blir nog inte av.. D:

Nu ska jag göra lite matte, datorn har distraherat mig i en o en halv timme nu.. varför går tiden så fort!?!??! D'': Nu missar jag 7-bussen också ;_; Får se hur jag löser detta. Bai ~

Kommentarer
ellen skrev:


Jag tycker att det är ganska äckligt. Mest för den stora infektionsrisken. Jag är rädd för bakterier. Själv har jag bara hål i öronen och jag råkade ut för en infektion när jag tog hålen men var när jag var 5 år.

Datum:2011-09-20 Tid:18:57:57 Blogg: http://ellencsordas.se
ELINshop skrev:


- ja det har du nog rätt i haha, jag ska ändra det, tack för att du sa det! :D

tack så mycket.!

Datum:2011-09-20 Tid:19:39:31 Blogg: http://elinpassanisi.blogg.se/
ELINshop skrev:


- haha, men du tipsade mig om att det var fioler och inte gitarrer på örhängerna :) hehe <3

- http://elinshop.blogg.se -

Datum:2011-09-21 Tid:21:04:06 Blogg: http://elinpassanisi.blogg.se/
Nana skrev:


jag har en sådan stav i höger öra 83 <3

Datum:2011-09-23 Tid:13:18:43

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: