Dag 8 - En person som betyder mycket för mig

VARNING! Långt inlägg c;
Jag kan verkligen inte välja endast en person, så här kommer de personer som betyder mest i mitt liv! c:



Min familj. Jag har en sån här s.k "modern familj", så för att ni ska förstå hur det är så skriver jag också vilka de är till mig. ;3

Från vänster: Lillasyster Saga, (snart 1 år) Emma och lillasyster Vilda (2år). Emmas och pappas barn.


Lillasyster Elise, (11 år) mammas och pappas barn.

Mamma.

Pappa (Och Vilda.) Fyfan vad det skulle vara svårt att hitta en bild på dig då! Den här får duga ;)




Mina kompisar.

Har två som jag ser som bästisar, men.. jag vet ju inte om dom ser mig som det, så jag nöjer mig med att visa er den här bilden med de 4 som jag träffar varje dag i skolan! :D (Och på fritiden)
Från vänster: Ida, Felicia (Fellie), Maja (Mini) och Julia.

Mina tjejkompisar i klassen. (Bild från ett party för något år sedan, ganska gammal.. x'3)

Min klass. (Senaste skolfotot, dock har alla förändrats som fasen! ;)


Och självklart alla mina andra kompisar!
♥ Jag har ju bara inte kort på alla ;)


Ja.. det var väl de personerna som betyder mest för mig! ;D
Vissa betyder mer än andra, men blabla ~
Sen så älskar jag även alla mina blogg-kompisar! ;) ^w^~

Så, kortfattat: Min familj (och släkt), mina kompisar och klasskompisar! Nu ska jag äta pizza, Hej hopp!

Kommentarer
Maja skrev:


FUCKING GAMMAL BILD! x'D

Jag var ju fan blond! x'3 <3

Datum:2011-05-05 Tid:20:03:08 Blogg: http://mayyazzan.devote.se

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: