You guys make me smile

Titta vilken underbar liten typ som kommenterat! :D Blir så himla glad när jag får såna här kommentarer ~ Så om ni vill göra mig riktigt glad så vet ni vad som krävs ;) haha c:



Just nu sitter jag och undrar lite vad som egentligen befinner sig innanför mitt kranium. Lixom, vad tänker jag med? Vad håller jag på med? Jag ska på 4-dagars läger med ett gäng som jag knappt känner. Och man kan säga att jag är en liiten smula udda bland dessa. Igår var jag helt deppig, fattade inte varför jag gick med på det, men idag känner jag mig faktiskt lite peppad... Kanske för den söta kommentaren? :3 ~ (Den gjorde mig glad ^^)

Men nu till en negativ sak: Med tanke på att jag ska på läger, så förstår ni säkert vad det innebär för bloggen. Jag tar med mig datorn, men jag vet inte om det finns ngt internet där! T_T Och jag hinner verkligen inte göra några tidsinställda inlägg, så jag antar att jag får mobilblogga! ^^' Nu ska jag bege mig iväg om en kvart, önska mig lycka till! ~

För att göra inlägget lite mer intressant (det ser väl himla tråkigt ut med så mycket text va? x'3) så får ni en bild på de underbara shortsen jag köpte i Bulgarien ^^

PS: Har fått höra av ganska många att min design ser konstig ut på vissa datorer. Oroa er inte, jag ska försöka fixa det så snart jag kommer hem!

Hejsvejs! ~

Kommentarer
o.O skrev:


Fina! o.O

Synd att du inte KANSKE kan blogga på några dagar :( men då har jag ju nåt att längta till!

Puss puss!

Datum:2011-06-20 Tid:08:31:05 Blogg: http://baldlala.blogg.se/
o.O Igeen! skrev:


Oj jag läste inte det högst upp! Skrev du om mig i din blogg? cooooolt ^^

Datum:2011-06-20 Tid:08:34:59 Blogg: http://baldlala.blogg.se/
riiisboll skrev:


sv: välkommen hem snygging! hoppas du haft en awesome vecka ;)



ELLER HUR! F****ng avundsjuk ju >.< vill också måla så fint =^.^=



sv: haha jag vet I'm mean! muhahhaa well vita skor är ju sååå snyggt men de blir skitiga nästan på en gång, dock lär jag mig aldrig :D

Datum:2011-06-20 Tid:10:07:52 Blogg: http://riiisboll.blogg.se/
Mary Päry ^^ skrev:


Hihi det var Laura som skrev det!! HIHI

Datum:2011-06-20 Tid:10:55:34
Evelina skrev:


Åh, vilka snygga shorts!!

Datum:2011-06-20 Tid:12:06:17 Blogg: http://evelinasbox.blogg.se/
Karo skrev:


Riktigt snygga shorts O.o



Sv: Aaa, jag använder en sån här.. Det är tre olika färger i en förpackning och sedan så finns det olika mönster man kan rita om man inte är bra på nagellack. Och nagellacken är som en vanlig fast penseln är jättesmal. Finns att köpa för kicks för 100-nåt. Jag använde en som mamma hade köpt ^^

Datum:2011-06-20 Tid:13:17:11 Blogg: http://cherryjelly.blogg.se/
sara ;) skrev:


jättteee fiiinn blogg ;) ♥

Datum:2011-06-20 Tid:16:55:30 Blogg: http://zzzsara.blogg.se/
Lovisa skrev:


Hejsan! Vilken underbar blogg du har! :) Jag har själv varit lite Japaninspirerad, men inte på långa vägar så mycket som du verkar vara ;) Fortsätter läsa lite här, men måste bara säga DÖSNYGGA shorts du har där, får du för dig att sälja dem (och om de är i rätt storlek såklart ;)) så står jag först i kön! Haha ha en bra midsommar, så hörs vi igen hoppas jag!



Kramar Lovisa

Datum:2011-06-24 Tid:10:19:51 Blogg: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: