Fuck no, school tomorrow :'o


(Random bild från manga-mappen x'3)

Godmorning! Steg upp för en timma sen, gud vad skön min 'nya' säng är! (Jag och lillasyster bytte, eftersom min säng är för bred för att komma upp för den smala trappen upp till mitt rum :'() Jag har ätit frukost och håller just nu på att städa i mitt rum, lillasyster Elise har sovit här ute inatt, vi har nämligen besök som behövde låna hennes säng ~ Snart ska hela tjocka familjen åka iväg till... hm, någon möbelaffär, och titta på nytt köksbord. Vi har faktiskt beställt vårt nya kök :D Oh gud, vad tråkig jag är. Haha, jag måste komma på mer roliga saker att skriva om på min blogg än att skriva att min familj håller på att renovera om vårt gamla ruckel till hus, haha xD

Kommentarer
Candy skrev:


Åh älskar att inreda om huset med nya möbler och typ småkrafs! :) jag vill faktiskt börja skolan igen... så himla rastlös :( Pusskram

Datum:2011-01-09 Tid:14:30:07 Blogg: http://candytruong.blogg.se/
ellaheadlam skrev:


haha ;)

vill du åka buss till varberg nån dag snart? känner att jag behöver nya kläder, och en ny bh! har bara köpt ett nytt plagg på jullovet, o vill inte komma till skolan i samma gamla kläder...



fast de är bara om du känner att du behöver köpa nått, inte för min skull ;)



svara gärna på sms eller facebook :D

Datum:2011-01-09 Tid:14:45:28 Blogg: http://ellaheadlam.devote.se
Kokorochan skrev:


svar: visst är dom :D <3 varsågod :3



kramar<3

/kokorochan

Datum:2011-01-09 Tid:14:53:15 Blogg: http://kokorochan.blogg.se/
Emi skrev:


svar: aw tack så jättemycket! Blir jätteglad när jag får höra sånt ^_^ Jag använder en intuos4, i storlek medium om jag inte tar helt fel. Hur bra som helst!



haha visst är det ;) Jag brukar inte få dem så ofta, så jag vet inte riktigt hur jag ska svara XD Min meny är nog mest att få in saker på 'rätt' ställe i kodmallen. Den första bilden (den med en rosett och några hjärtan) har jag till exempel lagt in i koden precis efter <div id = "side">.

Banden på sidorna är tillagda i stilmallen. Jag gjorde en bild som var lika bred som min meny och använde den som background i #side med en repeat-y för att få den att repeteras hela längden av menyn.. Hoppas du förstår vad jag menar XD Är inte så bra på att förklara ^^;; Men du får gärna fråga om det är något du undrar, så ska jag försöka förklara bättre!

Datum:2011-01-09 Tid:16:29:16 Blogg: http://talesfromthelab.blogg.se/
Maja skrev:


sv: Håller med :D

Datum:2011-01-09 Tid:16:48:33 Blogg: http://callmemajsan.blogg.se/
Emi skrev:


svar: ^_^ Jag brukar inte använda knapparna på sidan så mycket, så jag är inte helt säker på vad alla är till för ^^; De fyra knapparna längst ner kan man använda istället för Shift, Ctrl och Alt på tangentbordet, och den sista är Hand Tool. I mitten har man vektyg för zoomning, cycle layers (som jag aldrig använt och inte riktigt vet vad den gör) storlek på brushes, och canvas rotation. Sen finns det en knapp som visar information om ritbordet och några ytterligare knappar som jag inte vet vad de gör XD

Ok, jag har en mindre wacom (tror de kallas sapphire) och jag tycker att det är en ganska stor skillnad mellan den och intuos4, båda fungerar bra, men intuos är trevligare att jobba med. Oh, jag skulle också vilja ha en cintiq!



Vad bra! Ok, har du en unik <div id> för varje del då?

Tack så mycket :) Ja, jag har gjort dem. Jag letade på internet först men tyckte inte jag hittade några som jag ville ha, så jag gjorde egna^^

Datum:2011-01-09 Tid:17:26:14 Blogg: http://talesfromthelab.blogg.se/
E m i l y ♥ skrev:


Aww, vad söt bild <3



kramar =D

// Emily

Datum:2011-01-09 Tid:17:26:26 Blogg: http://mikaelsdotter.webblogg.se/
aidaj skrev:


ncie o få nya möbler o så =)

Datum:2011-01-09 Tid:21:18:54 Blogg: http://flowerrock.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: