Just have 2 have -REA, max 199 kr!

Något jag hatar är när man har lov, och man bara går och hänger. Typ kollar på tv/läser/sitter vid datorn hela dagarna. Då känns hela lovet bortslösat när det är över. Därför försöker jag hitta på saker varje dag. Denna veckan har jag inte lyckats så bra... Denna dagen slutar med att dagens "aktivitet" blir att sätta upp mitt skrivbord, vilket iofs är ganska kul :D Jag har väntat på det ganska länge nu... 8D Vårat nya kök kommer idag också, så då är det bara sätta igång ;D


Hittade dessa skor igår. Kärlek säger jag bara. Eftersom de är så billiga, så ska jag se om jag inte kan tigga åt mig åtminstone 2 par... mwuahaha ;D Alla skor är jätte billiga och kostar högst 199 kr! *svimmar*


Det blev lite krångel när jag skulle göra denna bilden, så jag skriver priserna här under istället, de är så sjuka så jag måste ha med dom! ;D

Från vänster till höger:
129 kr, 149 kr, 99 kr, 199 kr, 99 kr, 199 kr.

Själv gillar jag mest de två första sandalerna mest. Jag kommer ihåg att jag såg de silvriga på Fokis blogg, sen var jag fast. Men självklart hittade jag dom inte ngn stans... (Det var förra sommaren.) Sen så vill jag ha någon av stövlarna, men jag vet inte vilka som e snyggast... >w<'' Jag bryr mig inte om vad som e 'mode', jag klär mig i vad jag tycker är snyggt :) <-- Just good for u 2 know. Men jag vill ändå fråga er: Vilka av stövlarna är snyggast? :)

Kommentarer
Maja skrev:


sv: Vilken tur för dig för det är på Bubbleroom jag har hittat kläderna ^w^

Datum:2011-02-24 Tid:12:57:39 Blogg: http://callmemajsan.blogg.se/
Anonym skrev:


svar: haha ja ^^ <3

jag gissar att du gillar Gina alltså? ;)



kramar<3

/kokorochan

Datum:2011-02-24 Tid:13:31:27
Sara ~ Candis skrev:


SV. Då gör du fel. Läs vad jag skrivit en gång till noga så funkar det!

Datum:2011-02-24 Tid:14:44:26 Blogg: http://candis.se
Sara ~ Candis skrev:


SV. Tack tack :)

För att de ska bli bra kvalité så lär du göra bilden lika stor som den ska vara i bloggen. T ex 748 bred och 400 hög. Och sedan laddar man upp den i 1000 bredd på blogg.se. Hänger du med hur jag menar?

Gör du bilden större eller mindre som den ska vara i blogg.se så blir den ful!



Jag använder mig inte av elements, så jag vet inte hur kvalitén blir i det programmet.

Nej jag gör inte designer till andra och jag har inga gratisdesigner man kan använda sig av :)

Datum:2011-02-24 Tid:15:46:14 Blogg: http://candis.se
C A N D Y - house of geeks skrev:


ÅH SÅ SNYYGGAAA och billikga! :D tyckte att alla var likka snygga haha :D

Datum:2011-02-24 Tid:16:22:26 Blogg: http://candytruong.blogg.se/
Nicki skrev:


Gå in här: http://translate.google.se/#ja|sv|



Klistra in: http://www.dreamvs.jp/

i rutan



Klicka sedan på "översätt" :)

Datum:2011-02-24 Tid:18:13:15 Blogg: http://miyus.se/
Sara ~ Candis skrev:


SV. All info om boxar mm finns hos designadinblogg.se! Det är där jag lärt mig allting.



Ett tips. Ändra färg här när man ska kommentera. Vitt och ljusrosa är INTE bra ihop!



Det är för att jag har gjort designer förr, men inte längre!

Datum:2011-02-24 Tid:19:06:39 Blogg: http://candis.se
Emmie skrev:


sv: gå in på designadinblogg.se och leta :)

Datum:2011-02-24 Tid:19:37:40 Blogg: http://emmiev.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: