Orkar inte.

Lagade min dataväska i slöjden idag. Den gick sönder när jag kom hem. Jag har slöjd igen först om en vecka. Mitt rum är stökigt. Lamp-helvetet i rummen funkar inte. (alla tre har lagt av och funkar bara i speciella tillfället i en speciell tid) Det är helt kolsvart i hela mitt rum. Jag har läxor att göra. Jag har inga kläder.

JAG ORKAR FAN INTE.

Har egentligen ingen lust att blogga, bara så att ni vet om jag inte skriver mer idag c: Nu ska jag gå och dö eller något annat kul, bai ~



Dessutom SUGER vårt schema.
- vi har lunch 10.40 på måndagar och börjar 9. Jo, man är ju verkligen hungrig då.
-varje dag förutom måndag börjar med ett ämne jag hatar. Bra start på dagen.
- Alla i klassen har inte lunch samtidigt, beroende på vilket språk man har. (Gemensam lunch på ons o fre)
- vi har inte bild
+ vi har syslöjd <3
+ vi har musik <3
- vi har inte Lage i musiken

*dåligt humör* >mmm<''

Kommentarer
Nike skrev:


Det kommer säkert att gå bra, du kommer att

komma in i chemat och då kommer det att bli bra!

Kämpa på bara så ser du att du kommer må bättre!

Kramar Nike ^^

Datum:2011-08-22 Tid:17:07:41 Blogg: http://Kawaii-gullig.blogspot.com
Smilinggirls! skrev:


Hej! Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd. Gå gärna in och kika om det blev du, om inte? Anmäl dig igen! :D Kraam Smilinggirls! <3



http://smilinggirls.blogg.se/2011/august/vinnaren-av-dagens-blogg-ny-omgang-2.html#comment

Datum:2011-08-22 Tid:20:27:37 Blogg: http://smilinggirls.blogg.se/
★MYMiC★ skrev:


åhhh :( jag är också less på det mesta <////3

hoppas det blir bättre snart, sötir <3

Datum:2011-08-22 Tid:23:01:30 Blogg: http://mymic.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: