Lite frågor till er! :D


Ni vet ju massvis om mig, eller ja, åtminstone lite, eftersom ni läser min blogg. Men, jag vet ju ingenting om er! Även om du inte är en ny läsare, så vore det jätte kul om du svarade på dessa frågorna :D

1. Hur gammal är du, och vart bor du?
2. Bloggar du? Om vadå? Länka gärna! :D
3. Har vi träffats på riktigt?
4. Hur hittade du min blogg? Länkade någon till min blogg? vem? :)
5. Vilka blogginlägg som jag skriver, tycker nu mest om?
6. Vad vill du ser mer av i min blogg? Saknas det någonting?
7. Vad tycker du om min blogg? ~

Ska bli kul att läsa vad ni svarar! :D

Kommentarer
Ewe skrev:




1. Hur gammal är du, och vart bor du? Jag är 12 år och bor i Haparanda. ^^

2. Bloggar du? Om vadå? Jag bloggar om foto och min vardag. ^w^

3. Har vi träffats på riktigt? Nej :P

4. Hur hittade du min blogg? Länkade någon till min blogg? vem? :) Öh... Jag minns inte. :)

5. Vilka blogginlägg som jag skriver, tycker nu mest om? Jag tycker om allt, men det skulle vara roligt om du kunde göra videoinlägg? :)

6. Vad vill du ser mer av i min blogg? Saknas det någonting? Nja, jag vet inte!

7. Vad tycker du om min blogg? Den är rolig, och du skriver bra och så. ^^

Datum:2011-04-03 Tid:14:57:10 Blogg: http://evelinadee.blogg.se/
bexi skrev:


13, 14 på fredag :D bor i stockholm bloggar :D http://razuberi.devote.se har inte träffat dig :P

hittade din blogg på google :)

gillar när du visar t.ex outfits o sånt :D

kram :3

Datum:2011-04-03 Tid:15:40:52 Blogg: http://razuberi.devote.se
Karo skrev:


Sv: I pixlr ^^ Paint brukar jag använda till umm typ ibland text eller skära bilder och sånt :P



Jag ska tänka på det! Orkar inte göra just nu hahah (lat)



---

Älskar frågor!! x3



1. 13 snart 14 år! Bor i Umeå :)

2. Höhö cherryjelly.blogg.se

3. Nope :/

4. Kommer inte ihåg ^^' Genom en kompis kanske :]

5. Alla! Design och vardag

6. Nope! (Y)

7. Den är jättesöt och bra skriven! Många bilder, variation i inläggen~

Datum:2011-04-03 Tid:17:07:20 Blogg: http://cherryjelly.blogg.se/
Lovisa skrev:


1. 20 år och bor i Upplands Väsby

2. Jag bloggar om att vara student och om musik och japanska intressen.

3. Nej det har vi inte... borde vi det? ;P

4. Jag kommer inte ihåg! :o Kanske genom Fokis på nåt sätt? Eftersom vi båda läser Foki...

5. Jag tycker om när du skriver om vad du inspireras av (kläder och japansk kultur) och om din vardag..

6. Nja, inget jag kommer på just nu.

7. Den är söt och intressant ^^

Datum:2011-04-03 Tid:17:07:36 Blogg: http://vinrodadagar.blogg.se/
Ells skrev:


1; fyller 16 om 2 veckor :), bor i en liten by I småland.

2;Om lite allt möjligt :)

3;Nope

4;Jag tror du kommenterade på någon av de bloggar jag läser ^^

5;Tycker om alla :D

6;Tycker den är mysig som den är :3

7;Mysig och söt :)

Datum:2011-04-03 Tid:17:25:40 Blogg: http://jademysteries.blogg.se/
Fellie skrev:


1. :Host: 15 :Host: <-- säger vi.. && Falkenberg.

2. Nja, inte än, men ska försöka börja ^3^

3. Nepp. Aldrig. Har ingen aning om vem du är o.O

4. Hm.. Tuff One.. Du visade den x'D

5. Alla! w

6. Mig OwO

7. Sannerligen en riktigt awesome blogg~

Datum:2011-04-03 Tid:18:30:50
caroline skrev:


1. Hur gammal är du, och vart bor du? jag är 16 år och bor i Grästorp ^_^

2. Bloggar du? Om vadå? Länka gärna! :D Jag bloggar om mitt liv, saker jag köpt, min framtid, sånt jag drömmer om osv! ^_^www.mrhunnybunny.blogspot.com

3. Har vi träffats på riktigt? Nej! D:

4. Hur hittade du min blogg? Länkade någon till min blogg? vem? Jag tror du hade kommenterat på någons blogg så kollade jag på din blogg och fastnade ;)

5. Vilka blogginlägg som jag skriver, tycker nu mest om? När du visar vad du har för kläder, och bilder på saker du vill ha och sånt du köpt/fått etc. Tycker det är så kul att få inspiration ifrån andra! ^_^

6. Vad vill du ser mer av i min blogg? Saknas det någonting? Nejnej kör på bara haha !

7. Vad tycker du om min blogg? ~ Jätte mysig, älskar rosa! 8D

Datum:2011-04-04 Tid:20:28:47 Blogg: http://mrhunnybunny.blogspot.com
Vendela skrev:




1. 14 år, bor i Falkenberg.

2. Japp, mitt liv. venjoa.wordpress.com

3. Varje dag i skolan X3

4. Du berättade för mig om din blogg, eller nåt... ;)

5. Äh, alla... ;)

6. Nope, din blogg, du bestämmer, jag tycker det bara är roligt att läsa.

7. Snygg, rolig, söt....

Datum:2011-04-05 Tid:21:34:38 Blogg: http://venjoa.wordpress.com

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: