ååh... converse!<3

(aaaj! jag har ont under armarna!!!!! X'D)

jag vill fortfarande jätte gärna ha converse,
och nu har jag hittat ett sätt jag kan få dem!
converse är så himla dyra, där har vi anledningen till att jag inte har några.
lösningen är tradera!
jag vill ha olika skor så jag kan byta efter vilka färger jag har på mina kläder,
och då vill jag ha: rosa, vita, ljus gröna eller blåa^^
(jag vill bara ha ljusa färger!<3)

änsålänge har jag hittat dessa, och det verkar vara de enda som faller mig i smaken:

de är inte ljusa, men fina endå^^ helst hade jag velat ha chock rosa, menmen... ^^

liten bild, haha ;D

jag har en underbar idé med dessa skorna om jag vinner dem!
byta skosnören, såklart!
(påminn mig att inte köpa dem på kawaiidesign!)
ena chockrosa, andra gröna(ellerblå) <3

och så lite kort om min dag!
so provet gick rätt bra,
var bara två frågor jag inte skrev ngt på^^

jag har glömt skriva två roliga saker!
på idrotten igår så hdae vi en vikarie,
han typ mobbade oss hela tiden xD
när vi slutade sa han "asså vet ni, att ni är en jävligt mobbad klass?"
ala började skratta, och då härmade han vårat skratt på ett löjligt sätt...
svårt att förklara, men as kul xD
och så höll han på så under lektionen också,
rolig lärare xD

andra saken:
vi var på vallarna och gungade i den där stor blå gungan,
det är svårt för alla oss 6 att få plats,
och juia hann först och la sig över hela gungan,
så alla satte sig på henne. xD
då kom Jocke, PL och Armin.
Jocke och PL bärde Armin och slängde up honom på gungan, över oss!
alla flydde, men stackars julia kunde inte komma loss!
Armin försökte resa sig upp men de tryckte ner honom på Julia.
vi stor och skrattade hur länge som hälst xD

nu ska jag gå upp och... kanske rita lite ;D
hoppas ni orkade läsa allt xD


Kommentarer
Mary^^ skrev:


Om vi skulle sova över i helgen så påminn mig om att jag ska visa dig en hemsida där man kan designa sina egna converse! Man kan sedan beställa dem (från usa) och det kostar väl lika mycket som vanliga converse (plus frakt) =(

Datum:2010-05-19 Tid:20:10:24
jollia skrev:


ärligt vfr hjälpte ni mei nt...o.O

Datum:2010-05-23 Tid:21:52:00
Emmie skrev:


för att det var så kul xD sorry Julia, jag hann knappt reagera endå OwO''

Datum:2010-05-24 Tid:08:34:26

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: