men ååh!

jag blir bara mer frustrerad av att kolla på andras bloggar!
hur i fasen kan de var så duktiga?

En tjej, som jag beundrar någor oerhört, är Yannii.
hon är GRYM på blogg designer,
och jag skulle bara DÖ om min blogg var så vacker!

tyvärr vet jag inte om hon fortfarande bloggar,
men jag hoppas verkligen det, eftersom jag lämnade henne en kommentar.
exempel på Yannii's blogg designer:

hennes nuvarande

såååå söt! ♥

kawaii ♥ww♥



och kommentars sidan till denna designen ser ut såhär:



Självklart kan jag fortsätta o fortsätta att lägga upp bilder,
men det tänker jag inte göra ;)
gå in på henne blogg ist!^^
eller klicka här, för att kolla på hennes blogg designer!
http://yannii.blogg.se/category/bloggdesign.html


Kommentarer
Felicia skrev:


Svar:

Hur ska jag förklara? Naaaaaw-Moment är typ en kategori där jag lägger ut saker som jag tycker är extra gulliga, som till exempel en bild, en video eller liknande. Hoppas det hjälpte, om du vill kan du gärna också ha en sådan kategori, mig gör det inget ^^



Headern, jo jag vet, den är inte precis speciellt märkvärdig eller så. Den är rätt liten, men jag vet hur man ändrar storlek och så. Det var avsiktligt att ha en sådan liten, men bara så du vet, jag ska ändra det snart, jag ska jobba på en större header.



Ha en bra dag! ^^ /TokiitaZ

Datum:2010-07-10 Tid:17:00:33 Blogg: http://tokiitaz.blogg.se/
Leia ♥ skrev:


Jadu, kommentarerna ramlar in :)

Datum:2010-07-10 Tid:18:20:24 Blogg: http://leiabloggar.blogg.se/
Johanna skrev:


Jag är inte duktig och har inte gjort min design själv.



Tjejen här: http://ladydahmer.blogg.se/ ligger bakom så du får fråga henne:-)



Kram

Datum:2010-07-10 Tid:20:48:21 Blogg: http://freyla.blogg.se/
cornelia [FOTOBLOGG] skrev:


sv: tack så mycket! :)

jag kör på egen kunnighet men om det är något jag inte kan så kollar jag upp det ;) bloglovin är en sida där man är medlem och så kan man lägga till sina favorit bloggar och så kommer deras senaste inlägg upp hela tiden när dom skriver. skitbra sida! :D men vi har gått på samma konståkning va? jo, om det är rätt emmy..... :)

Datum:2010-07-10 Tid:22:19:48 Blogg: http://corneliapettersson.blogg.se/
JENNY HSU ♥ skrev:


Ooooooooh, taaaaack! Vilket gulligt inlägg :D :D :D Hihihi! Och du fyfan va snygga teckningar du gjort, wow! För det är väl du som ritat animefigurerna?



Jo men självklart kan jag göra en design till dig! =) Hade varit skitkul ;) Tack för dina fina ord, roligt att någon delar och uppskattar ens stil ;) Skriv ett mail till mig lite om hur du hade tänkt dig designen, önskemål och skicka bilder du vill ha med osv så kan vi prata vidare där! Kram Jenny

Datum:2010-07-15 Tid:00:00:26 Blogg: http://yannii.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: