ny gitarr kompis :)

jag fick stå och vänta på bussen en kvart längre idag!
den ska komma 07.29, men den kom först 07.45!!!
jag blev jätte irriterad och trodde att jag missat bussen,
men som tur var stog jag kvar!
imorgon är et so prov, och jag är jätte rädd...
det känns som om jag precis kommer på G.
jag hoppas att jag får G, men jätte gjärna över det.
på musiken spelade vi elgitarr, det roligaste som finns!!!!!
jag älskar att spela elgitarr, jag skulle gjärna gå i det!!!
jag vill gå i både elgitarr och sång, men vet inte vad jag gillar mest...
båda är ju roligt att kunna, jag har alltid velat kunna sjunga bra,
och elgitarr får det att pirra i hela kroppen och jag blir aldeles varm i hela kroppen,
sen kan jag nte sluta tänka på hur kul det var efteråt!
vi spelade en Aly & AJ låt, minns ej vad den hette...
nästa musiklektion ha vi bas, också jätte kul!
jag ska få prova på elgitarren igen,
jag ska spela en metallica låt jag har övat på :)
jag frågade Lage om jag fick spela, han sa att det kunde ingå i lektionen,
men jag undrar om han inte menar att jag ska spela för hela klassen då.... :O
jag gick ner till klippan efter skolan,
och jag vet, jag vet! jag hatar klippan!
men jag skrev bra saga och behövde ingen hjälp med det.
ikväll ska jag bara läsa so, åtminstone försöka,
brukar inte vara koncentrerad när jag är trött.
(onte för att jag brukar vara speciellt kooncentrerad endå... haha)
jag promenerade till Björn.
jag tog en annan väg genom skogen, och ett tag trodde jag att jag skulle behöva vända om.
jag trodde inte grisarna på vallarna var ute i snön,
så jag hoppade till när jag hörde "nöff nöff nöff" bakom mig
och en gris kom springande. jag klappade den på näsan X3
den luktade och nöffade på mig... haha xD
jag vågade inte klappa den sora grisen.. den är läskig :O
jag kom ugnefär fem minuter tidigt till gitarren, ugnefär lagom.
det började en ny tjej den veckan jag var borta,
jag är ldrig borta från gitarren, och kolla vad som händer när man är borta!
hon heter Ida och är Fannys kompis.
hon är jätte söt >/////<
hon verkar jätte snäll, men vi har inte pratat något ennu...
jag trodde att fanny och ida skulle fnittra jätte mycket och sånt
som de gjorde innan vi kommit in, men de var seriösa
och ida var lika duktiga som vi.
hon har en svart stålsträngad gitarr.... :O<3
jag ansträngde mig för att inte låta blyg när jag var så hes
och prata med henne lagom mycket, och som tur är vinkade hon mig hejdå innan hon gick<3 :D

nu ska jag gå och läsa, godnatt mina läsare!


Kommentarer

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: