minigolf!


vid ca ett-två plingade Ella och Vero på dörren~~
det var så länge sen jag va med dem!
vi gick till en kiost och smakade på en ny glass med annanas-smak, SKIT ÄCKLIG,
tyckte iaf Ella ;D den var ok, men inte precis god... C'x
sen cykla vi till skrea strand och spela minigolf! :DD
det var jätte kul, jag skrattade hela tiden när de missade...
jag vet inte varför, var bara så jävla flummig!
hahha! nu ska jag mobba Ella!

Ella: 71p
Jag: 62p
Veronika: 56p

det var första gången Veronika spelade, men ändå vann hon! 8D
nu ska jag titta runt på min nya favo hemsida, http://ageha-shop.com/index.html
den är på japanska, men går att översätta det mesta ;) hittade dessaa två igår!

ååh jag tycker den e så söt!!! <3333
dessutom, liknar den en klänning som Nana Komatsu har i serien NANA (min favo manga) <3

så härligt somrig!<33
men det finns vissa problem med denna sidan!
jag vet fortfarande inte om den är japansk eller koreansk eller vad den är,
så det är ett problem, att de kanske inte tar emot beställningar från sverige!
och det andra problemet : allt är i yen!


denna kostar 2980 yen, hur mycket svenska pengar är det?


Kommentarer

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: