här kommer ett väldigt långt inlägg med lång rubrik!

ush vilken jobbig dag!
mitt humör har svängt upp och ner med alldeles för korta mellanrum,
jag har blivit besviken på mitt "gäng" flera gånger,
då de gort vad de vill och skitit i mig,
inte väntat på mig, och lite annat...
men jag blev väldigt glad när jag hämtade min jacka,
jag började funderna på vad denna 40 min långa rasten ska gå åt till,
då jag skulle få gå ensam runt och leta vart fan de tog vägen...
men då stod de där, och väntade på mig!
jag blev riktigt överraskad, och plötsligt blev jag jätte glad.
jag blev chockad då jag såg Simon i skolan idag.
jag trode inte han skulle komma förrens på måndag.
då blev jag ennu gladare 8D
Lage (musiklärare) var försenad tio min idag,
så hela halvan (xD) av klassen gick till tekniken.
jag sprang iväg och berättade för Fredrik att Lage kommit,
men det betydde att vi inte kunde sluta tidigare...
då blev alla sura på mig D:
men vi slapp ju uppskrivning!
dessutom, om hela klassen hade haft teknik samtidigt,
hade jag inte fått så mkt hjälp av Fredrik som jag fick!
jag gjorde sådär mycket, men jag fick igång hjulen!
Fredrik blev super glad, och grattade mig hela tiden för att jag var så duktig o smart,
vilket var jätte kul!
jag fick lite färg att måla katten med, men den tog slut...
och så sabbade jag hjulen när jag målade...
och jag hann inte göra alls mycket matte i skolan...
nu var jag ledsen igen.
med en super tung gitarr och skolväska,
och det ömtåliga påsen med katten i gick jag till Fajans.
sen så blablabla....

*snabbspolar*

efter lite bråk hjälper pappa mig att fixa katten.
han hjälpte mig jätte mycket, och det blev så himla mycket bättre en vad jag väntat mig!
han hjälpte mig fixa hjulen, färgen, de stora hålen,
balansen... ja, mycket!
nu står det och torkar i verkstaden.
jag ska snart måla dit ansiktet och fixa tungan,
sen är den klar!

ett problem... som ni vet är Kyo orange, men vi hade såklart ingen orange färg!
istället hade vi röd spray färg, vilket gick mycket snabbare!
jag blev iallafall väldigt förvånad över att pappa för en stund sedan stått och skällt på mig,
att en kvart senare hjälpte mig fixa mitt arbete helt perfekt!
me säg inte till Fredrik att jag fick hjälp! xD
tacktack<3<3

nu kommer massa bilder jag glömt att lägga upp!
slappisar jag hittade på min säng förra veckan :D

åååh... mina sötnosar! jag vill inte lämna ifrån mig dem... </3

Felicia snattade min mobil och tog massa vackra bilder! 8D

massa jobb efter skolan i skolan...
så ser Kyo inte ut nu, han har fått en extreme makover!

och sisst men inte minst...
JAG HAR FÅTT EN TILL LILLASYSTER!
detta är söta lilla Saga!
nu så tar min mobil vädigt dåliga bilder,
och min kamera är spårlöst försvunnen, men ni får stå ut!
hon är super liten,
väger lika mycket som sockervadden vi köte på marknaden!


Kommentarer

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: