Rosa fluffiga moln

det är bara de som bryr sig, eller är uttråkade, som får läsa texten!!!


Var uppe vid 6, gorde mig snabbt igjordning och lekte/gosade med missarna<3 vid sju kom molly och elise, och då gick de och gömde sig under soffan o____O hade följe med felicia och isolde. har nu fått reda på att vi ska ha matte prov nästa vecka DX varför är det så mycket prov? jag vill gå i sjuan, och jag vill gp i hemvist b, men varför så mycket läxor?!?!!? i sjuan har man ju mer läxor, och i hamvist b har man mest läxor av alla. men vi blir ju iaf smartast då XD måste jobb som fan i matten, förbered ig på ett helvete felicia! XD! ska jobba slut kapitlet!! vi måste ju få bra betyg på matte provet;D vid slutet av dagen kom musiken<3 äntligen har vi gitarr!!! nu kan dagen inte bli bättre!! tyvärr så gjorde vi inte det som jag trodde vi skull göra, jag trodde vi skulle spela så som vi gör hos björn, typ avv vi spela låtar och såhär. och att varje person skulle visa att de kunde, men alla körde samtidigt, med D och A7. nästa gång ska vi lära oss Em. men väldigt kul iaf, skönt att könna att man ät bäst på nånting. letionen gick snabbt, för snabbt och det roliga försvann. kommande lektion: NO D: trodde det skulle bli dö tråkigt, men gissa vad som hände sen :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D vi skulle, tyvärr tänkte jag, sitta kille tjej. jag och felicia gjorde ledsna miner. det pirrade i magen. varför var jag nervös? han satt bakom mig. Felicia skulle sätta sig med Armin. jag skulle sitta med.... jag tror ni vet vem. vi satte oss bak med felicia och Armin, jag kände att det inte skulle bli något sammarbete. vi var lite korkade.. jag brukar inte vraa så dum :S det var bara för att jag blev med han.. vi skulle koppla ihop massa sladdar, batterier, strömbrytare och få lampor att lysa. en rätt tråkig uppgift, men inte denna gången. vi fick inte ihop det, plötsligt låt det sladdar överallt och vi hade fem lampor, när vi egentligen bara behövde två. jag frågade varför vi hade så många, han sa att då hade vi ju många att välja mellan.... GAAH! okej, min humor är ju min humor, men om ni vart mej så hade det vart lite annorlunda en för dej som sitter och läser detta framför datorn. han satt och pratade lite med Armin, då Fredrik kom och frågade - du är inte otrogen nu va? Emmie är faktiskt en underbar tjej. Fredrik skrattade smått, som han brukar.
-nejdå. säger 'du vet vem' och vänder sig till mig ibland. om det vart manga hade jag vart helt öd i ansiktet av rodnad. vi fick börja om med alla sladdar många gånger. min hand nuddade hans många gånger, också. detta är mitt livs bästa skoldag!!! vi pratade mycket, men han sa inget om det där, du vet, felicia. när jag kommer ut från lektoinen, exploderar jag och kastar mej över felicia. nu kan dagen inte bli bättre! vi hade pratat mycket, nja.. mycket för att vara mig iaf, och jag var nu överlycklig. några av de saker jag sa utan att tänka när jag cyklade var; jag ska bara cykla och välta nånstans. undrar om molnen fortfarande är lika mjuka då.. jag gav till pip lite då och då och fick glädje damp flera gånger i minuten, och pussade ihjäl Zion när jag kom hem. jag satte på mig inlinesen och försökte åka. det var länge sen, men det var nog inte bara därför jag trilla hela tiden. Elise tyckte jag var pinsam, och det slutade med at jagsatt med gitarren på rummet. snart var jag hos Björn och skrattade med Fanny. Jag tycker det är härligt att vara hos Björn och spela med Fanny. nu ska jag göra mig igjodning, kolla på wipeout, och sedan drömma underbara drömmar ~~♥



flyger på rosa fluffiga moln X3


Kommentarer

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: