konbawa!

ush så jävla pinsamt!! ni skulle bara veta vad som hände idag! nu i efterhans känns det inte alls, eftersom jag vet att det har gått över tills imon, jag menar, att alla har glömt imon^^ vi pratade om vem ida var kär i, det var någon kille som hörde, det spred sig och plötsligt stod nästan alla killar i klassen och försökte komma på vem. någon changsade -det är simon!! då är ida korkad nog och säger generat -nej det är jag inte! det är emmie som är kär i simon! hon pekar på mig. alla tittar på mig och jag drar med mig felicia en bit bort och sätter mig generat på en stol. då kommer yotsh fram, med simon. -är du kär i simon? jag säger ingenting, jag vill verkligen sjunka igenom jorden! -eller? ha? är du det? är du kär i honom eller inte? jag tittar stumt på mina böcker och låtsas inte om att simon står och glor på mig, med ett retande flin i ansiktet. -nu kan du inte säga nått! säger yotsh och går iväg med simon. när jag ska rymma och gämma mig, blinka yotsh åt mig och jag vill bara försvinna! jag gömmer mig utanför 6:ornas klassrum. killarna från klassen försökr putta in simon i mig och skriker -men kom igen nu simon! gå till din kära flickvän! vi vet att du gillar henne! simon kämpar förfullt och lyckas springa iväg och killarna fortsätter reta honom. va dum man känner sig! osman kommer in i rummet och försöker kasta ett suddi på jonathan (eller så var det jesper.. eller någon annan x3) och den träffar nästan mig. -oj jag träffade nästan simons fru! säger han och springer skrattande iväg. va töntiga de är! fast det stör inte mig alls~

har vart med isolde och felicia och sitter nu och gosar med min lilla Zion<3 han sover som en liten bebis hos mig. mamma har lockat mitt hår så jag passar på att ta lite bilder^^ jag har inte ork att lägga upp bilderna från fyna, tyvärr, men ni får nöja er med dessa bilderna :D


nu ska jag ta på pyjamas och kolla på idol^^

ha en fortsätt bra kväll~~

Kommentarer

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: