skämde ut mig totalt!

guuud vad dum jag ör som glömmer av sovmorgonen! tur att moa var där! carl och någon som hette alban kom också för tidigt, idag är det typ lagens dag eller nått, och vi fick städa hemvisten >.< god mat i skolan men konstigt nog åt jag inte så mycket mer en en portion..dumma mig! sen var det volleyboll.. kul, men inte om man gör det med just HAN! så jävla pinsamt, jag var så nervös och darrade hela tiden, så jag sköt jätte konstigt! det gick bra de flesta gångerna bollen kom, jag fick den inte ofta, och en gång när den kom till mig, precis när jag skulle skuta iväg den så kom en hand framför mitt ansikte och sköt iväg det, det var han! så sjuuuuuuuuuuuukt pinsamt! jag trodde jag skulle dö! vi ska tränabåde fotboll och volleyboll på sommar lovet. sista lektionen, hade vi Johan♥ och vi körde bröllopsleken. jag var först bilmekaniker, och ni kan ju gissa vem som hade samma lapp som jag! men han friade aldrig till mig.. så vi blev aldrig "gifta". nästa omgång var jag smed, och, tja jag vet faktiskt inte vem som var min blivande man. jag friade till simon, oscar och jesper. den första jag friade till minns jag ej.. men jag minns väl hur hårt vendela slog mig när jag friade till jesper XD guuud vad stark hon e! i matsalen, efter att vi hade spelat volleyboll, glodde han på mig och det var skit läskigt! som om han bara tänkte "hon suger på sport" eller något! det är juust därför jag MÅSTE träna fotboll och volleyboll! jag cyklade hem till pappa och plockade ihop saker till korten, hämtade färgen och åt lite, och slappadeXD sen åkte jag hem vid fem och gjorde korten tll mrika och johan. fast först skålen, som jag blev jätte nöjd med! hoppas han blir glad^^ jag slog mig också på min tå, det är andra såret på samma tå nu! och på stor tån så slog jag i nageln så det började blöda rätt mycket, men det rann eller droppade inte. och jag som ska ha skor om två dagar som man visar just tårna!

min lilla kanin utan namn, som satte sig i johans skål och den fin fina påsen^o^

jag är jätte nöjd med honom, riktigt stolt över min kanin utan namn! ser ni hans coola bling bling på örat? XP

lilla moa i morse<3

vilda i sin lilla... ööh, grej.. sån där man går i.. typ gå stol eller var det heter-.-

vilda- hej vilda!

kanske inte världens bästa bild.. men världens sötaste lilla tjej!

hon e föööööör söt!

detta är igentligen tre olika bilder om ni tittar noga. de smälter bara ihop lite.. mina läskiga sår jag fick för jag e så klantig!

johans lilla kort! tycker ni kanske det är för barnsligt med den blå rosetten?

ni kanske ser vad det står^^ det är en 50 öring han får, men sen ska jag säga att jag bara skojjade och ge han den riktiga presenten!

jg gissade på att klassen också ville va med så jag skrev la detXD

och så skålen^^ sjukt nöjd med den! det var svårt att få med hela texten så det får bli flera kort, hade räckt med två men måste konstigt nog ha tre:3 bara för att jag gjorde en till johan blev jag sugen på att ha en själv, så ska nog köpa mig en lite skål, eller mugg^^

och tillsist Marikas kort^^ har ont om tid, och också ont i foten men det ska vi inte gå in på. jooo förrästen molly och elise hoppade stidsmatta innan och molly skulle tyå hoppa till sin studsboll, så hoppade hon i i elise, hennes fot kom i magen på elise och elise har blåmärken där och måla sa att hon stukat foten, men nu hör jag dunsande efter henne fötter igenXD men aja jag lägger upp bild på innehållet imon^^ godnatt alla läsare (som kanske inte är så många men men see yaah!)

Kommentarer

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: