Vilse i Göteborg

Underbara Shock ~
Random jättesöta (och dyra D:) tygmärken :'3
Feina Dr. Martens ~
Någon färgglad affär ~
LILLA FELICIA I GODISAFFÄREEEEN.
 
Godkväll! Ligger i sängen o lyssnar på musik och ser på lillasyster när hon visar upp lite av de kläder som jag rensade ut häromdan. Hon fick ett par plagg. Hoppas hon kommer att använda dom bara ~
 
Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Felicia sov som sagt över, och vi sov ett bra tag. När hon åkte gick jag in till huset och duschade, sen ut på rummet igen och nörda vid datorn. Typ. Även städat lite. Men ja, annars inget ~
 
Btw! Bilder på de få plagg jag köpte i Göteborg kommer upp typ på fredag :3 Kan inte ta så bra bilder när jag är hos pappa tyvärr :c (Därför ni inte fått några outfit-bilder på ett par dagar)
 
Blev som så att jag inte hann köpa alla plagg jag tänkte, eftersom det stängde och jag hittade inte till affärerna i tid. (Gick typ vilse, och Felicia o Julia var inte med mig o Ida just då x'3)
Jag hade precis hittat till Monki, och det var 3 min kvar innan de skulle stänga, så jag tänkte att 'jag hinner nog springa in o köpa det där linnet och tröjan jag kollade på tidigare', men nä, då ska dom såklart stänga tidigare.
Och hon kunde då fan inte heller släppa in mig bara för att snabbt köpa de plagg, som jag dessutom redan visste exakt vilka de var o var de låg. "Du får komma tillbaks imon" sa hon, och hon brydde sig inte när jag sa att jag inte bodde i Göteborg. Att hon inte ens kan vara liiite snäll, när man står där flåsandes och med en tår i ena ögat. HALLÅ LIXOM ;___; (Fick panik när jag inte hittade och sprang runt bland allt folk o knuffades, därav jag nästan grät lite ._.)
 
Just då blev jag jättearg, men nu bryr jag mig inte. Jag ska nämligen dit snart igen, bara Felicia och jag, och köpa de plagg jag inte hann c: Hann typiskt nog bara köpa de plaggen jag "minst" ville ha, om man säger så ._.
Då ska vi dessutom gå in o vara inne lite längre i de affärer vi inte gick in i o de vi knappt orkade kolla i för att vi var så trötta x'3 Och denna gången ska vi försöka att inte vara inne på Shock i 1,5 timma, höhö ~ Den affären är bra underbar alltså. (Aldrig vart där innan :3) Och så ska vi ta en promenad till Kawaii Design c:
 
Uff, kände att detta inlägget blev lite långt x'3 Menmen, nu ska jag och Elise kolla på film, Gnatt ~

Kommentarer
Ebbzzchan^^ skrev:


Jag har varit inne i alla Shock's affärer. xD
Jag vill till Gbg. >__< Ska dit någon gång i sommar tror jag, men ingen aning när. O__o

Svar: Well, fu på dig D:<Det var helt okej faktiskt, har aldrig vart där innan som sagt :3 Har hört att många tycker göteborgare är otrevliga osv, och det kan jag hålla med om ibland, men ja ~
Hachi :3

Datum:2012-06-29 Tid:00:23:01 Blogg: http://ebbzzchan.blogg.se

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: