Asdfghjkl ;__________;


Kläder från Hottopic.com och Shock.se.

Just nu önskar jag jätte mycket att jag kunde fått ett sommarjobb, fått lite pengar och kunnat beställa hem ALLT som finns på denna bilden. Det suger att man inte får sommarjobba när man e 15. Hade grymt gärna beställt hem lite fint som jag kunde ha på mig på NärCon, som det btw bara är 53 dagar kvar till! :D

ÅH, vad jag ser fram emot den här veckan. SISTA veckan innan sommarlovet. Sista veckan på Tullbroskolan. Sista veckan med 9b. Min klass, som jag hållit ut med i 4 år nu, den som både suger och äger på samma gång. Gud vad jag kommer sakna allt.

Men nu ska jag passa på sista veckan och köra järnet! Jag ska ha skitkul! c: Denna veckan ska bli en vecka att minnas ~

Gosnatt på er! Hoppas ni är lika taggade på denna veckan som jag är! :D

Kommentarer
baka (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ *:・゚✧* skrev:


ahhhhhh fina saker ;W;

Datum:2012-06-04 Tid:01:12:24 Blogg: http://mymic.blogg.se/
Alma skrev:


Om du bara får välja EN sak att köpa, vilken skulle det bli? (Om du inte tänker på priset) :)

Datum:2012-06-04 Tid:06:35:31 Blogg: http://almajohanssonn.blogg.se/
Fany Fany! <3333 skrev:


As snygga saker! <333

Hoppas att du kan få dom någon gång! ^^

Datum:2012-06-04 Tid:19:40:24 Blogg: http://missmusic.blogg.se/
FotoFia skrev:


Batman linnet skulle inte vara helt fel :D

Datum:2012-06-07 Tid:19:34:30 Blogg: http://fotofia.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: