Länkbyten!

 
Har tänkt på en sak. De senaste veckorna, ja till och med månaderna, har statistiken varit kass på den här bloggen. Och då menar jag verkligen KASS. Har haft runt 70-60 besökare de senaste veckorna, och denna veckan har jag haft 70-50. Den blir liksom bar sämre och sämre. Och det känns hemskt. För ett par månader hade jag 80-90, och längtade efter att komma upp till 100.. Men sen vände det. :'c

Jag var inne i en period för ett tag sedan då jag var jätte-negativ och orkade ingenting, deppig helt enkelt, och det påverkade bloggen ganska mycket. Men jag tänkte att "äsch, det blir bra snart, o då går det säkert bättre även för bloggen igen" men det stämde inte riktigt.
Nu så har jag bloggat ganska dåligt det senaste, men jag ska försöka bli bättre på att uppdatera och skriva roligare inlägg. Men det är inte så lätt när man inte har någon motivation till att skriva..
Det som håller mig igång att blogga är mina läsare. Det näst roligaste med att blogga är kommentarerna. Alla fina, söta, roliga kommentarer som jag brukade få. Men de har också minskat något otroligt de senaste månaderna. And it's making me kinda sad. ;___;
 
Så nu tänker jag göra ett litet försök till att få lite mer läsare.. Länkbyten! Både ni och jag tjänar på det :3
 
 
Låt oss nu bara hoppas att det är ett par som vill detta c: Nuuu ska jag sova, Gnatt!

Kommentarer
Amanda :D skrev:


Vill inte göra länkbyte eller något, men tänkte bara skriva ett tips ^__^
Jag tycker din blogg är JÄTTEBRA, men det jag saknar är typ de söta och roliga kollagen som du gjorde lite fler av förr, även om det bara var typ sånt som handlade om vad du önskar dig när du fyller år och sånt, så gillar man att få fakta genom bilder, om du förstår vad jag menar ^^ Jag tror att det var det som gjorde din blogg speciell förut, för att du inte BARA skrev om vad du gör varje dag, vilket typ 90 % av alla bloggare skriver om. Du kan ju till och med göra så att du bara går in på weheartit och hittar lite bilder du tycker ger dig inspiration, och sen lägger du upp det här! Det tror iaf jag att du skulle få fler läsare av, men jag vet inte, har aldrig haft blogg själv så ah ;) men, men din blogg är i vilket fall som helst jättebra ändå, så bara fortsätt göra det som du själv vill! :D <3

Svar: Åh, jag har inte ens tänkt på att jag knappt gör sådana kollage längre! Jag har vid flera tillfällen tänk göra de, men har alltid struntat i det o tänkt "Men hur intressant kan det va att läsa lixom?". Men då ska jag försöka göra lite mer kollage, och lite mer sådär neutrala inlägg med mer fokus på bilderna! ^^Tack så jätte mycket för tipsen, jag blir så himla glas av att det finns så trogna läsare som du :'3 Kram! <3
Hachi :3

Datum:2012-07-12 Tid:09:58:13 Blogg: http://thecoloursinlife.tumblr.com/
BeQ skrev:


Samma problem! Min statistik har också sjunkit en hel del. :( Har skrivit ett inlägg om dig! Länk: http://bybeq.blogg.se/2012/july/tips-hachise.html#comment

Liten text om mig / min blogg: Det är jag som är Betty men på bloggen kallas jag BeQ. På min blogg skriver jag om mitt liv, tips, gör kollage och allt möjligt som faller mig in. :) Jag gillar att spela trummor, äta, vara med kompisar och blogga. Kika gärna förbi på min blogg om du har lust, det skulle göra mig glad! :3

Svar: Om det var många nior som läste din blogg innan så kan ju statistiken ha sjunkit eftersom de flesta niorna som hade Mac-datorer blev av med dom nu på sommarlovet, det får man tänka på :'3 Dock började min statistik gå ner för innan lovet, så det hade nog inte med det att göra :c
Verkligen superfint inlägg! ;w; Och nu har jag länkat dig i mitt senaste inlägg :3
Hachi :3

Datum:2012-07-12 Tid:14:16:26 Blogg: http://bybeq.blogg.se

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: