Hår-ångest.

Första är från April, Andra är från Februari och sista från.. x antal år sedan.

Letade upp lite bilder från de tider då jag hade mörkbrunt hår, rött hår samt blont hår. Den sista är väldigt gammal, men w/e. Jag kan i vilket fall inte bestämma mig för vad jag ska göra med mitt hår nu. Jag har återigen fått den där tråkiga varm/ljusbruna som jag alltid får ett tag efter jag färgat det. Den är hemsk. [länk]
 
Så, mörkbrunt, mörkrött eller blont? Det är frågan. Det dåliga med rött är att det är hundra gånger svårare att välja kläder då, som ska passa till håret. Mörtbrunt o blont passar ju till allt. Och sådär riktigt ljust blont är så galet fint. Fast om jag passar i det vet jag ju inte D:
Det enda jag är säker på är att jag ska klippa luggen så som jag hade i Februari. Just nu är den jättelång och omöjlig att platta så som jag vill ha den ;_;
 
Nu när jag satt o bläddrade igenom arkiven i mina bilder på mig, blev jag jättesugen på att göra ett collage med alla konstiga hårfärger och frisyrer jag haft. Får se om jag kanske gör det när jag har tid c: Nu ska jag käka lite, Bai! ~

Kommentarer
Bella skrev:


Tycker att du passar bäst i mörkrött <:

Svar: Tack för din åsikt! :3
Hachi :3

Datum:2012-07-13 Tid:17:17:53
Lau skrev:


Jag tycker du passar bäst i mörkrött :)
Eller om du tycker det är tråkigt, så kan du ju kanske göra dip dye eller ombre?
Kanske mörkrött i rötterna och ljusrött i topparna? Så här: http://weheartit.com/entry/32474774 .
Tycker det är jätte fint :) Men det kanske blir jobbigt om du ska färga mörkrött i rötterna och bleka topparna?
Ja, jagvetinte.
Gör gärna ett collage med alla färger och frisyrer du haft! Skulle vara jättekul att titta på det! :D

Svar: Det skulle bli otroligt jobbigt att få mitt hår sådär :c Är egentligen blond, eller ja, mörkblond, så min utväxt är typ "grå" som vissa säger. Inte fint alls :< Men jag håller med om att det var riiiktigt snyggt :DDet ska jag göra! :3
Hachi :3

Datum:2012-07-13 Tid:19:07:16 Blogg: http://undermyrainbow.blogg.se
Molly skrev:


Mörkrött!!!!

Svar: Tack för din åsikt c:
Hachi :3

Datum:2012-07-13 Tid:20:26:47
Nana......mustasch & CO skrev:


tycker seriöst...du borde bleka ditt hår...BAJS VAD FIN DU VAR I DE! <333

Svar: Tack ;w;<33 Tycker faktiskt också att jag var ganska fin i det :'3 + Då kan jag lägga i lite andra roliga färger om jag känner för det, huhu C:
Hachi :3

Datum:2012-07-14 Tid:14:41:40

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: