Das secret: Jag lägger ner bloggen.

 
Yep. It's true. Om en vecka går min domän "Hachi.se" ut, och från och med då kommer jag sluta använda denna bloggen. Och istället.. SÅ GÖR JAG EN NY BLOGG. DEN NI. Alltså fortsätter jag blogga, men bara på en annan blogg, helt enkelt! c:
 
Jag hoppas att jag får allt stöd från er läsare som jag kommer behöva med detta byte, och jag hoppas att alla läsare kommer följa med mig till den nya bloggen.
 
Jag vet, det är lite riskabelt att byta blogg, speciellt med tanke på att jag redan tappat ca 40 läsare, men ja. Jag vill bli av med det gamla arkivet, samtidigt som jag inte vill ta bort det helt.
Så om en vecka kommer denna bloggen alltså inte heta "hachi.se", utan som den gjorde för 3 år sedan, "mewemmis.blogg.se". Hahah, usch vad jag hatar det namnet. Jag älskade Tokyo Mew Mew på den tiden, okay? x'3
 
Jag håller på med den nya bloggen just nu, och det enda som jag egentligen har kvar är det jobbigaste: Headern. Det är inte jättemycket förändringar, det är samma design i grunden, bara lite finputs o nya färger. Innehållet däremot, det kommer bara bli bättre!
 
Jag tycker det passar ganska bra att byta blogg just nu också. "Nytt liv, ny blogg" typ. Vad jag menar med "nytt liv" får ni läsa imorgon bitti ~
 
SAMMANFATTNING: Jag kommer inte ta bort denna bloggen, utan den finns fortfarande kvar för alla att läsa, men den kommer från o med nästa vecka inte uppdateras mer. En ny blogg har skapats och kommer heta exakt samma som innan, "hachi.se", och jag ska göra mitt bästa för att göra den bloggen mycket bättre än denna!
 
Eftersom det kommer bli lite krångligt när det väl är dags för bytet, ber jag er alla att klicka
------> HÄR <------
och gilla Hachi.se på fb. Där kommer jag hålla er uppdaterade om vad som händer! ^^


Och nu hoppas jag som sagt att alla mina läsare och prenumeranter följer med mig i flytten, ni betyder allt för mitt bloggande! VARENDA EN av er är viktig! Utan er o era söta kommentarer skulle inte denna blogg existera c: Puss på er! ~

Kommentarer
Amanda ♥ skrev:


ASDFGHJKL SKRÄM MIG INTE SÅDÄR D':
När jag bara hade sett rubriken på bloglovin, och inte läst inlägget än, satt jag och såg ut som en gapande guldfisk, typ. Usch vad jag blev rädd ;) <3

Svar: Hahahah, det var tyyp det som var tanken, höhö c: Men alla mina läsare verkar så ointresserade nu de senaste månaderna, knappt några kommentarer ju ;___; Så var tvungen att skrämmas lite ~
Hachi :3

Datum:2012-08-16 Tid:17:21:55 Blogg: http://thecoloursinlife.tumblr.com/
Frida skrev:


Blev inte lite rädd när jag läste rubriken >.<
Kommer ofc att fortsätta följa dig på din andra blogg :D

Svar: Hahah, var typ det som var tanken c: Höhö ~ Åh vad glad jag blir ;w; <33
Hachi :3

Datum:2012-08-16 Tid:18:39:14

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: