Oh my gosh *o*

Jag halvt dog för en sekund sedan. Tre gånger. Men sista gången var värst. Då gav jag till och med ifrån mig ett litet skrik och mina ögon var stora som tekoppar. Omg.

Är det någon av er som kommer ihåg när jag var helt hysterisk över de underbara jeansen som fanns på LemonCookie.com? (Länk till inlägget. Haha, just då satt jag precis som jag gör nu: och kollar efter kläder till min önskelista) Hittade tyvärr inga to-die-for jeans den här gången, men något helt annat.. to-die-for mössa. Ja, det lät lite konstigt, men.. goosh, så vacker. *w*<3

Detta är mina absoluta favoriter. ~ Om jag kunde skulle jag beställa allt på en enda gång! Speciellt mössorna <3


skulle bytt till ljusrosa eller vita skosnören på skorna, och munkjackan är bara allmänt.. skit söt. Mwahaha, SNÄLLA NÅGON GE MIG! >ww< <33

Och här är mössorna. *w*


Så jävla fina så ni förstår inte.
Jag verkligen älskar såna här mössor. Skulle vilka köpa den gröna eller den rosa (kanske den lila) eller allihopa. Mwawawawaw. >WW< <33

Jag har bara två problem.
1. Jag vet inte hur man beställer från sidan, eller hur mycket det kostar i frakt.
2. Jag vet inte vad dom kostar.

Jag har inte den blekaste aning vad det är för sorts pengar som man betalar med, eller om det ens går att beställa hem till Sverige. Vet någon av er vad det är för pengar? Är det yen? För i så fall... så är det en förbannat dyr sida. Mössorna skulle kosta nästan 900 kr.. st. O__O


Uppdatering: Fick hjälp av Karo, och nu vet jag att jackan kostar nästan 200, skorna lite över 200 och mössorna ca 60 kr st! 8D<3 Men även att det förmodligen inte går att beställa hem till Sverige.. ;_;


HÄR hittar du skorna, HÄR hittar du jackan och HÄR hittar du mössorna.

Kommentarer
Karo skrev:


Det står på koreanska så jag antar att man betalar med Won.

Dock brukar inte koreanska sidor frakta internationellt men det kan man nog googla fram om det är en känd sida! ;3

Datum:2011-09-24 Tid:18:38:19 Blogg: http://cherryjelly.blogg.se/
BeQ skrev:


Herregud. Och om jag förstår! Skorna var inte direkt min grej, men omg - mössorna och munkjackan. Jag dör typ.

Datum:2011-09-24 Tid:20:50:27 Blogg: http://beq.blogg.se/
Ebbzzchan^^ skrev:


De där mössorna är heliga! OwO

Datum:2011-09-24 Tid:21:12:05 Blogg: http://ebbzzchan.blogg.se/
Ebbzzchan^^ skrev:


Sv: Oj, du hade visst kommenterat också... xD

Men ja, jag följer dig^^

Datum:2011-09-24 Tid:21:36:57 Blogg: http://ebbzzchan.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: