My tattoo dreams ♥

Åh, varför måste jag vara så ung? Varför måste jag fortfarande växa? Varför har jag inga pengar?
Jag vill ju tatuera mig! >m<

Förr brydde jag mig inte så mycket om tatueringar, både mamma o pappa (speciellt pappa) hade massor, men jag brydde mig inte så mycke. Det var coolt, inte mer. Men för snart två år sedan.. då jävlar ändrades min syn på tatueringar. Speciellt det senaste året har jag varit som besatt vid att sitta och kolla på andras tatueringar, rita egna, förundras av mammas.. och ÅH vad jag vill tatuera mig nu.

Jag vet, jag är för liten. För ung. jag växer fortfarande, vilket gör att huden "ändrar storlek". Och att jag kanske kommer ångra mig. Men just nu vill jag det verkligen.

Har suttit nu den senaste timmen och samlat in ännu mer bilder, och gjorde dessa collagen. Detta är mina framtidsplaner/drömmer om tatueringar. Drömmer ni också om egna tatueringar? :3


Tatuering nr 1.


Fåglar på underarmen - Precis sådär lagom som första tatueringen. Precis som på mittersta bilden -så ska det va. Detta var även min första "tattoo dröm". Älskade den för mer än ett år sedan, älskar den fortfarande.


Tatuering nr 2.

Vet inte var, men någonstans ska jag ha en fjäder. Har tänkt även på denna ganska länge. Gillar mest sista bilden. Skulle även vara en dröm som gick i uppfyllelse att ingen mindre än Kan Dee skulle måla fjädern. (Exempel här och här)Jag vet, jag drömmer stort. :'3
Dock tror jag inte jag vill ha min så jätte stor. Mest sugen är jag på högra höftbenet, men skulle även kunna tänka mig på ett annat ställe.. är inte helt säker c':


Tatuering nr 3.


Maskros och fåglar på axel/nacken -så himla fint. Detta (och nr 1) var den första tatuering som lades till i min önskelista. Mitten bilden motiv är perfekt, sista bildens plats är perfekt. Så vackert



Tatuering nr 4:

En drömfångare -
Det som jag senast tänkt väldigt mycket på. Just nu är jag helt förälskade i drömfångare. För något år sedan köpte jag hur många som helst, för att dom var så himla fina. (Och för att jag drömde himla mycket mardrömmar då...) Nu är jag tillbaks där igen. Införskaffade mig ett halsband förra veckan som ni har fått se lite av här, här och här. I vilket fall, tillbaks till tatueringen. Just nu är jag mest sugen på utsida smalben, så långt ner som till ankeln. Innan ville jag ha den på axeln/överarmen, men numera är jag mer sugen på benet. Bild nr 2 är sjukt jävla snygg, dock vill jag nog inte riktigt ha min så stor :'3 Är inte lika pepp på en drömfångare som resten av tatueringarna, men jag tycker det är så otroligt fint ändå!
♥ (e väldigt osäker på exakt vart jag skulle ha den isf >u<')

Sen så vill jag även himla gärna pierca mig.. men det får bli i ett annat inlägg. ;)


Nu ska jag gå och lägga mig och drömma om tatueringar.
Godnatt readers ~

Kommentarer
Pastel skrev:


Sv: Förstår att du inte kan välja, båda är skitsnygga! :'3



Sv: Haha jodå ^^ Varsegod ~ ;3

Datum:2011-09-11 Tid:08:00:09 Blogg: http://pastelfairy.blogg.se/
- bbella huuynh :: skrev:


godmorgon , hoppas du har sovit gott ~

Datum:2011-09-11 Tid:09:19:11 Blogg: http://bellahuuynh.blogg.se/
saggos skrev:


Jag vill ha en tatuering på vristen och en bakom örat när jag blir stor! Kanske en fotlänk på vristen hihi ^^

Datum:2011-09-11 Tid:10:07:32 Blogg: http://saggos.blogg.se/
karin skrev:


Haha, det var så lite så ^^

Datum:2011-09-11 Tid:11:15:51 Blogg: http://karinlehtonen.myshowroom.se
- bbella huuynh :: skrev:


sv:

hihi tack desamma du :)

Datum:2011-09-11 Tid:13:43:02 Blogg: http://bellahuuynh.blogg.se/
Fern skrev:


sv: Hitta den på Yesstyle! Fast den gröna fanns inte kvar längre! :'<



Tack!! >v< <3

Datum:2011-09-11 Tid:15:01:25 Blogg: http://ferns.blogg.se/
- bbella huuynh :: skrev:


sv:

hihi jadå :) lägg till denna koden :

" text-shadow: 0px 0px 6px #000; "



under " /* Entry headers */

h3 { " :D lust o följas på bloglovin förresten ?

Datum:2011-09-11 Tid:15:56:15 Blogg: http://bellahuuynh.blogg.se/
rossana skrev:


hejhej, haft en bra vecka:)?

Datum:2011-09-11 Tid:16:00:03 Blogg: http://trogbrunett.blogg.se/
- bbella huuynh :: skrev:


sv:

hih japp det blir de :) okej !

Datum:2011-09-11 Tid:16:31:40 Blogg: http://bellahuuynh.blogg.se/
Zandra skrev:


Riktigt snygga tatueringar :D

Fin blogg du har :D

Datum:2011-09-11 Tid:16:39:17 Blogg: http://zandrajonsson.blogg.se/
MATILDA skrev:


Fin blogg du har tjejen :D

Datum:2011-09-11 Tid:17:35:27 Blogg: http://matildasthlm.blogg.se/
josefin skrev:


sv: Programmet heter camstudio (googla). Tror det går att ha till mac :)

Datum:2011-09-11 Tid:19:07:08 Blogg: http://josefiiinss.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: