Jag ber på mina bara knän, hjälp mig!



Vet ni vart man kan hitta en sån här jacka?

Eller åtminstone en liknande. Något fint o färgglatt. Har just nu en svart kappa, men den kliar så mycket så att jag vill ta livet av mig. xD Har kvar kvittot, så kommer förmodligen lämna tillbaks den o köpa en ny för dom pengarna. Blir verkligen jätte glad om ni kommenterar, även om jackan ni hänvisar till kanske inte är lik!

Skulle kunna tänka mig en annan sorts kappa också, så bara skicka de sidor ni vet att det finns kappor på, så blir jag jätte glad ^w^

Kommentarer
Rebecka skrev:


det finns ganska många från yesstyle.com, själv har jag köpt min jacka där ifrån och man mäter strl utifrån cm mått och min passade jättebra varm osv. man kan öven välja vilken färg man letar efter så kommer det t.ex upp bara blåa jackor :)

Datum:2011-09-28 Tid:19:06:41 Blogg: http://powderpink.webblogg.se/
evelina skrev:


Såg bl.a. en turkos kappa på H&M för omkring 600 kr, dock var den utan skärpet.. fanns även en röd i ungefär samma modell, för ca 500 kr. :)

Datum:2011-09-28 Tid:21:08:49 Blogg: http://ewenails.blogg.se/
saggos skrev:


hittade en jacka på hm.com som fanns i turkos och grå men utan skärp men det är ju lätt att bara ta ett eget. Där min blogg ska vara har jag länkat till jackan ^^ hope you like it!

Emine skrev:


Cubus i GBG har röda kappor i den färgen:) kanske fler andra till och med sök på den:)



Dom kostar runt 700 kr<3!

Datum:2011-09-30 Tid:14:23:14

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: