Vad jag önskar mig? Typ... mycket.

Nu jävlar börjar nedräkningen! 24 dagar till KultCon och 26 dagar till min födelsedag. Kommer bli så jävla awesome att va på konvent på min födelsedag >w< ~

Nu har folk även börjat fråga vad det är jag önskar mig. Till svars brukar jag först vara tyst en stund, och sedan säga "mycket". Men det säger ju inte så mycket till personen som planerar att köpa något till mig tyvärr.

Som ni redan vet, så önskar jag mig en jävla massa kläder. Jag vet att mamma har vart i Halmstad, med min önskelista i högsta grepp, så jag tänker inte önska mig mer kläder från Sverige om man säger så, åtminstone inga speciella klädplagg. Fortfarande önskar jag mig svarta o vita linnen, men det kan man ju köpa i princip alla klädaffärer.

Sen så bryr jag mig inte ett skit om vart sakerna är köpta eller hur mycke de kostade. Spelar ingen roll om du köpte den för en tia på Tradera, eller en tjuga på Blocket. Doesen't matter! ^w^

Det som finns kvar på min önskelista är alltså kläder från Hottopic och en väska från Yesstyle. Det ska jag önska mig av pappa. Så vad finns kvar? Jag gjorde en lista.



1. Promarkers. Det skrev jag visserligen på önskelistan jag gav till mamma, men dom fick vara med på listan ändå för det är något jag verkligen vill ha :3 ~
2. En så kallad "svinborste". Har hörst mycket bra om dessa! c:
3. Eyebrow Fix by H&M. Ja, det ska vara från just H&M. xD Har hört mycket även om denna c:
4. "Soft n Straight" från Osis
5. "Dust it" från Osis.
6. Britney Spears "Midnight fantasy", eller någon annan parfym som luktar gott ~ Är verkligen i behov av nya parfymer!
7. Ny plattång, helst en Remington. Den ska vara bred o tjock. c:
8. En bra mascara, finns dock inte på bilden.

Men även detta är ganska speciella o exakta saker. Så, för dig som kanske hade tänkt överraska mig med något.. Gör det! Jag älskar överraskningar, och ajg blir glad vad jag än får, även om det bara är ett litet Grattis-kort. Men i allmänhet önskar jag mig kläder, smink, hår-prylar, söta saker, inrednings-skit, manga-skit.. och så klart pengar och GODIS. Haha ;3

Nä nu ska jag sluta skriva om vad jag önskar mig i födelsedagspresent, börjar kännas lite skumt. Hoppas någon i min närhet som tänkt köpa mig något läser detta! :) Bai ~

Uppdatering: TORRSCHAMPOO! Det är något jag MÅSTE ha! Om ajg inte får det ska jag köpa det, behöver det verkligen, eftersom jag inte alltid hinner duscha håret varannan dag. (tar 3 timmar för mitt hår att självtorka o jag har bara hårfön hos mamma :s)

Kommentarer
Ella skrev:


Jag hade tråkigt så jag gjorde en guide åt dig, http://ellatheodd.blogg.se/2011/october/photoshop-penslar.html

Datum:2011-10-04 Tid:17:11:40 Blogg: http://ellatheodd.blogg.se/
your bff skrev:


svinborste e svin br4a men bra om man använder den på rätt sätt annars förstör man håret....

Datum:2011-10-04 Tid:21:07:39
Fern skrev:


Vill också ha promarkers!! >v<

Jag har den där parfymen......fast har aldrig använt den! XD

Datum:2011-10-05 Tid:20:58:07 Blogg: http://ferns.blogg.se/
Felicia Ubbesen skrev:


Om du ska köpa torrschampoo kan jag tipsa om Batiste. Jättebilligt och superbra enligt mig. :D Bloggade om det häromdagen så det står lite mer info där: http://ilikemonsters.blogg.se/2011/october/skonhetstips-batiste-dry-schampoo.html

Datum:2011-10-09 Tid:19:16:27 Blogg: http://ilkemonsters.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: