Mjau.



Kände bara för att lägga upp något. Visa att jag gick upp denna morgon, som en lagomt normal levande människa. Eller något sånt. JAG GJORDE KEMI PROVET NYSS. No comments.
Sitter just nu i uppehållsrummet och nördar med min dator. Har skit ont i magen efter lunchen. Och så har vi håltimma. Erbjöd att vi kunde åka hem till mig, men den idén var det ingen som gillade :s Så nu sitter jag här, jag och min klasskompis Emmie, och, ja.. väntar på att lektionen ska börja. xD Fast lite bra är det ändå, eftersom jag hinner göra lite saker jag inte hunnit annars c:

Kommentarer
Heidi skrev:


sv. Tack så megamycket! (TTwTT)



Och jao, jag ska blogga precis...NU >:D

Datum:2011-10-04 Tid:14:51:14 Blogg: http://heidimagdalena.blogg.se/
JOZ♡ skrev:


Hej, kika gärna in hos mig och säg vad du tycker om bloggen! bra, dåligt? Ha en bra dag!

Datum:2011-10-04 Tid:14:57:12 Blogg: http://bedeliciious.blogg.se/
Kokorochan skrev:


svar: visst är den ;u; <3



hihi bra ^w^ bodyline är nog den jag rekommenderar mest om man kollar på priser och kvalité :) dom har dock blivit lite dyrare nu när deras kvalité har ökat ytterligare. Cosmates.jp säljer en hel del olika saker också :) dom säljer även bodyline där ^^ annars kan man hitta bra saker via ebay också :) men man ska vara försiktig innan man köper något där. Kolla alltid säljarens feedback.



kramar<3

/kokorochan

Datum:2011-10-04 Tid:16:06:25 Blogg: http://kokorochan.blogg.se/
Ella skrev:


sv: Visst är det världens bästa tröja!? Fast den är från förra julen, men du kan ju kolla på tradera.

Men har du kollat på nån instruktion eller nåt om hur man installerar photoshop-penslar?

Datum:2011-10-04 Tid:16:15:49 Blogg: http://ellatheodd.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: