Hemkommet födelsedagsbarn

Ser ni hur trött jag är? Har inte varit det minsta trött över hela helgen, så allt kom nu. xD

Kolla på min lilla Edward! >w< ~



KULTCON 11.. Var inget mindre än AWESOME.

Har haft skit kul och träffat massa underbara människor ~ Jag har massa bilder o massa film att lägga in oxå c: Men just nu så känner jag mig bara besviken, när jag egentligen borde vara glad o nöjd. Ni vet när det hänt något fantastiskt, men det finns en liten detalj som var bajs, och så tar det lilla lilla negativa över det positiva? Så är det nu.
Men ingen av er (om någon konventare läser detta c;) behöver känna sig träffas över detta, jag är absolut inte besviken på konventet eller något sådant, detta var det bästa konvent jag vart på, så don't worry! ^^

Känns som att min födelsedag är över nu. Eller, den tog slut när vi åkte från konventet vid 2. Hade gjort vad som helst för att få stanna kvar en eller två timmar till, eller åtminstone en kvart.. Det var en person som jag ville ge en sak till samt krama innan jag åkte. Emm-chan gav min present till honom, och hon hälsade att han blev skit glad, men jag hade så jävla gärna vart där och sett det med egna ögon.. åh, fan alltså. ;_; Men jag kommer nog träffa honom på mer konvent, så det gör inget! ^^'

Tillbaks till varför det känns som att den e över.. Jag "firade" ju min födelsedag med mamma o Elise i torsdag, eller.. vi firade väl inte, vi åt inget speciellt eller så, men jag fick öppna mina presenter! ^^ Lovar att ni kommer få se allt c: Imon har jag även en hel dag till att ladda över bilder, klippa filmer, packa upp väskan och ta kort på allt jag köpt! ^^ (och allt jag fått) Köpte dock inte så mycket, vilket faktiskt känns jävligt bra. xD

Nu ska jag öppna en av mina ÅTTA PÅSAR OSTBÅGAR som jag fick av Stefan och leka zombie. Bara för att jag inte fick se KultCons ZombieLajv ;_; Haha >u<'

Kommentarer
Pastel skrev:


Vad skojjsigt att du hade kul! =D Men, vad är det som är bajjs? : ( <3



Har du öppnat min/mina presenter =DD <33

Datum:2011-10-30 Tid:20:06:57 Blogg: http://pastelfairy.blogg.se/
linnea skrev:


Söt blogg :)

Datum:2011-10-30 Tid:20:12:46 Blogg: http://littlemslinnea.devote.se
Ella skrev:


Grattis på födelsedagen! :3D

Datum:2011-10-30 Tid:20:21:24 Blogg: http://ellatheodd.blogg.se/
Amanda :D skrev:


aww vad kul att du hade kul ^__^ den där lilla negativa saken blir nog bra till slut :D

Datum:2011-10-30 Tid:20:51:34

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: