20 minuter i veckan... Värt det? -__-



Kom nyss hem från musikskolan. Här får ni en bild på min cp vackra elgitarr. Eller inte. Mwahah ~ (Nej, det är inte jag som förstört den.)

Nu, och hela kvällen framåt, ska jag plugga hemkunskap. Känns skit bra att jag var sjuk förra onsdagen och missade den lektionen, vi gick tydligen igenom en hel del viktiga saker. Men jag hoppas boken kan hjälpa mig med dig. Ush, jag hatar hemkunskap. Förutom när man får baka. Vet ni vad? Vi bakar aldrig.

Egentligen borde detta vara dagens sista inlägg, men jag kommer säkert vara dum och blogga en gång till ikväll. Aja. xD Bai ~

Kommentarer
Kokorochan skrev:


svar: gör det :D hon är jätteduktig ^^ och jättesnäll som person också :D har träffat henne några gånger :3



jo det är väldigt bra att ha ^^



kramar<3

/kokorochan

Datum:2011-10-11 Tid:19:35:35 Blogg: http://kokorochan.blogg.se/
saggos skrev:


sv: näe det var inte den men jag ska ner på stan idag kan ta kort och visa!

Datum:2011-10-12 Tid:14:45:15 Blogg: http://saggos.blogg.se/
Elli skrev:


Jättefin blogg, har börjat läsa den dagligen. ;D

Datum:2011-10-12 Tid:17:31:11
Hanna skrev:


SV: Har ju en gitarr hemma så ska testa det iallafall ;) Men kanske ska testa också att gör de på cellon, hur den låter då :D

Nejnejnej, gittaren är snygg

Lovar :D

Datum:2011-10-12 Tid:17:44:28 Blogg: http://presentl.blogg.se/
Emi skrev:


Vad roligt att du spelar elgitarr :)

Ah hemkunskap.. vad jag kommer ihåg så fick vi aldrig baka när jag hade hemkunskap heller. Däremot hade vi ett prov om potatis, kommer inte ihåg vad det var vi skulle lära oss om potatis dock ^^;



svar: Ah, jag är pc användare själv. Prova att skicka hela koden som du säger :) Vilken bloggplattform bloggar du från förresten?

Datum:2011-10-12 Tid:21:36:22 Blogg: http://imaginarychaos.se/log/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: