Hjälp mig!

Nu har jag kommit hem från stan. Var och gjorde en ny synundersökning, letade efter nya glasögon, och hälsade på Emma. Vi åt kladkaka med glass, och jag fick äntligen se hennes lägenhet ~ Sofia o Bea(a.k.a Darkie, om jag inte minns fel) var där, och det var kul att få träffa dom igen också :3 För er som inte läst min blogg så länge, så var jag på konvent med bl.a dessa två i januari ^w^
Direkt efter åkte vi till Fynda och kollade i "optik butiken" efter glasögon där. Fick med mig hem 3 par styck, som jag kan visa upp sen. Men jag hittade fortfarande inte mina dröm-glasögon... Så nu frågar jag er...

*peka på bilden* Typ såna!


Vet ni vart man kan köpa "nörd glasögon" någonstans?


Självklart riktiga sådana, eftersom jag ska ha styrka. Spelar inte ngn jätte stor roll vad de kostar, men 2000 kr är ju lite överdrivet... :p (De jag hittade som jag gillade var Gucci glasögon, och dom kostade 2300kr O_O) Vet att Ray Ban har snygga som jag gillar, men enligt mig är de lite för små ^^' Om man inte kan låna hem från sidan, så är det inte lönt att ni kommenterar, eftersom jag inte vill köpa ett par glasögon som jag sedan inte gillar :p (På t.ex favoptik kan man låna hem! :3)

Raybans:


Dock gillar jag de övre glasögonen mer, eftersom de är tunnare längst ner :3 (Dessutom är Raybans så dyra :s)

Skulle bli otroligt glad om ni som vet var det finns såna här glasögon kunde skicka länk, eller berätta vart dom finns! Tack på förhand

Kommentarer
Anonym skrev:


sv. (OwO)



.. Jag vill oxå ha såna glasögon D: Sjukt sötah... Säger till om jag hittar ett par! (>w<)

Datum:2011-07-19 Tid:16:33:07
zinah ♔ skrev:


Jag vet faktiskt inte heller vars man kan få tag på såna..Tråkigt! x(



Sv: Jag med! jag vill verkligen ha en iphone! (eftersom nästan alla har en) xD



Så billigt! Den är så fin! jag trodde att den skulle kosta över 100 kr! ^^



Sv: Haha! Men jag tycker mycket om ditt hår färg! Tycker inte att du behöver göra nåt med det! :D

Däremot så ska man aldrig prata om MITT hår, haha! xDD

Datum:2011-07-19 Tid:17:42:54 Blogg: http://zonisas.blogg.se/
emmie skrev:


Hej! Har veckans blogg på min blogg! Skulle vara kul om du anmälde dig.

Tryck på länken för att komma till inlägget. ^^



http://emmiesfotoblogg.blogg.se/?tmp=19180839



Lycka till!

Datum:2011-07-19 Tid:18:43:42 Blogg: http://emmiesfotoblogg.blogg.se/
Anneli skrev:


Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/tisdag-dagens-blogg-2.html#comment

Datum:2011-07-19 Tid:19:15:01 Blogg: http://anneliih.blogg.se/
Karo skrev:


Jag ville ha ett par såna men glömde bort hur dom såg ut (fail) så köpte fel.. Men mina nuvarande är också snygga! Jag tror att såna glasögon blir mer populär nu för tiden så dom finns nog att köpa på en optikbutik med stort utbud?! Sorry inte till hjälp TTwTT

Datum:2011-07-19 Tid:19:36:01 Blogg: http://cherryjelly.blogg.se/
Ells skrev:


Sv; JAAAAH! FAN GIRL EPIC SCREAM

Datum:2011-07-19 Tid:19:36:41 Blogg: http://jademysteries.blogg.se/
emmie skrev:


vad kul att du är med! ska du länka till tävlingen i din blogg satt du har större chans att vinna? :)

Datum:2011-07-19 Tid:20:17:46 Blogg: http://emmiesfotoblogg.blogg.se/
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet! skrev:


Ingen aning tyvärr, men hoppas du hittar dina drömglasögon! De ovan var jättesnygga! :D



P.S vad kul att du är med och tävlar om Beautystick. Lycka till! :)

Datum:2011-07-19 Tid:21:06:09 Blogg: http://adaras.se

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: