Min dag i bilder

Var tvungen att stänga av datorn, eftersom cp-firefox inte svarade, så nu får jag skriva om inlägget. Kommer inte ens ihåg vad det var jag skrev, mer än att jag vart å fiskat idag, vilket ni redan visste om. aja, här kommer lite bilder istället :')


Kollade hur min blogg ser ut på iPhone. Ser bra ut på framsidan, men när man klickar runt så cp:ar sig menyn... som vanligt. SUCK -____-'

Mumsigt till bilresan ~

Elise fick sina nya glasögon för några dagar sedan. (hennes syn har, liksom min, "förändrats") GOSH vad snygga dom e! Och Elise är skit snygg i dom! Okej, där ljög jag.. Elise är inte snygg, hon är söt. Söta lilla Elise c: ~ Har försökt få kort på dom när hon har dom PÅ sig, men det är inte så lätt när hon alltid vänder bort ansiktet när jag riktar kameran mot henne. BAJS vad irriterande det e. Inte för att jag är mkt bättre, men jag har ju iaf en anledning.. :s


HAHAHAHAHA GAAAWD jag är sjukt snygg, jag vet. Bjuder på den. (om ni undrar vad jag gör -så träcker jag på mig. på mitt sätt.)

Vi hade tur med vädret, men fiskelyckan var lite sämre... hah. Vi fick inte en ända fisk. Det var inte många andra som fick heller, bara små pluttisar som slängdes tillbaks..

Efter några timmar på havet kom ett par (3 st, för er som ville veta) äckliga fiskmåsar och gjode oss sällskap. Dom höll sig över båten ett tag, men stack igen då de insåg att det inte blev något fiskrens de kunde käka.. mahaha.


Vet inte varför bilden blev så ljus, har inte redigerat den över huvud taget... (Typ som vanligt med mina bilder då :p xD) Iaf, min godis såg ut som en pussmun. c:

När vi kom hem åkte vi förbi donken och köpte lite mat till mig o Elise. När jag kom hem fick jag se att mitt hår blivit himla lockigt... På ett fint sätt. Är det inte typiskt att det självklart ska vara dusch-dag (haha xD) just då jag verkligen är nöjd med mitt hår? fu -.- Det blev alltså såhär av vågen som sköljde över oss på båten.. Det var kul. Haha.. :'3


Nu ska jag sova, natti! ~


Kommentarer
Heidi skrev:


sv. Jag veeet, jag började gråta när hon sa att hon ville ta NANA D: Uääääh.... (TTwTT) Men nåjah.



sv. Jaaha... Jaja, men det blir nog fint hur du än väljer att matcha tröjjan! (>w<) Jag kanske inte ska komma här och ge tips om hur man klär sig för jag brukar gå med randiga strumpbyxor, prickig tröjja och grön kjol (Y) Haha,... Oioi. Men nåjah. (OwO)



sv. Haha, tror fortfarande du är den enda som tycker det! (>w<) Men tack! (OwO)

Datum:2011-08-01 Tid:08:35:57 Blogg: http://heidimagdalena.blogg.se/
Nana skrev:


på bilden du sträcker ut armarna ser det ut som om du försöker leka titanic...fast själv :D

Datum:2011-08-02 Tid:00:26:40

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: