News from Suteki ~

Första inlägget idag... eeh? Jag hade het glömt bort bloggen idag. Jag har varit upptagen med att fira min lillasyster Vildas övergång till 2 år ^u^ Plus att jag har kommit efter några dagar på Bloglovin', men nu har jag endast 20 inlägg kvar, sen e jag ikapp igen! ;D

Förra veckan hittade min lillasyster Elise en lapp i mitt rum, och gick in på hemsidan direkt. När hon bläddrat igenom den gick hon med änglaögon till mamma och frågade om vi kunde beställa från sidan. Sidan heter Suteki, jag fick lappen av Amanda, då jag köpte saker av henne på ConFusion c: Jag köpte öronmuffar, 2 fimopinnar, ett par grymma lösögonfransar och.. hm, jag tror det var allt c: Detta fick vi hem i lördags, har dock glömt att visa.. (oops owo')

Den blå "macaronen" och cupcaken med kaninen är mina :) Jag sa till mamma att jag inte ville ha ngt, eftersom jag tyckte det var så dyrt för ngt så litet. Men jag hann visa henne den blåa... haha x') Hon överraskade mig och beställde den till mig trots allt, och för att vi köpte för över 200 kr, (och jag gav en kod) så fick vi kanin-cupcaken gratis ~ Dock ska jag byta form, det är en sån form man han ischoklad i... :s

Och nu: ska jag på nytt stirra på kläder på min absoluta favorit sida, Dreamvs. Det var ett tag sedan och de har fått in nya grejer. YAY! Sen ska jag kolla på Sons of Anarchy med pappa. Önskar en trevlig kväll till alla mina läsare :)

Kommentarer
Hanna skrev:


Sv; Haha okej x3

Datum:2011-02-23 Tid:21:18:22 Blogg: http://hhonney.blogg.se/
Nicki skrev:


Hmm, alltså jag brukar ju inte överstätta hemsidorna eftersom jag vet hur jag hittar på just den hemsidan, men du kan ju alltid översätta hemsidan genom google translate. Klistra bara in länken till hemsidan och välj "från Japanska, till engelska" eller något, och sen klicka på "översätt" , så kommer en ungefär översättning att komma fram på hemsidan.

Datum:2011-02-23 Tid:21:26:47 Blogg: http://miyus.se/
josefin skrev:


sv: Konstigt, jag kan ladda upp i png på blogg.se...

Datum:2011-02-23 Tid:21:54:16 Blogg: http://josefiiinss.blogg.se/
Linnea @ lillyzen.blogg.se ♥ skrev:


sv: ehh, tack! ledsen för sent svar. Jag brukar se ut ungefär sådär, fast med finare frisyr!

Datum:2011-02-23 Tid:22:31:08 Blogg: http://lillyzen.blogg.se/
Maja skrev:


sv: Jag vet!! :O<3

Datum:2011-02-23 Tid:22:50:13 Blogg: http://callmemajsan.blogg.se/
aidaj skrev:


gud vilka fiina grejer :)

vart har du beställt de ifrån? ^^

Datum:2011-02-24 Tid:23:33:01 Blogg: http://flowerrock.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: