1000 inlägg!


Detta är mitt 1000:de inlägg! Hurray! :D Känns lite kul att ha skrivit så många inlägg ^^ Dock är det la egentligen inte så mycket på tre år.. x'D Men det är nog för att jag började blogga "på allvar" (alltså, varje dag) först 2010 ;) Jag har nyss ätit lite mat jag o mamma lagade innan, mums ~ Mamma reagerade på att jag hade skrivit ett inlägg om att jag ville köpa nya skor, så hon erbjöd att jag skulle få låna hennes.. yaay :D Dock funderar jag ändå på att köpa de där kängorna jag hittade på Have2Have, för att de är så billiga c:


Såhär glad var min kvällsmat ;) Jag tog kortet med mammas kamera från stenåldern,
för min djävulska kamera funkar fortfarande inte, och det gör mig galen! Godnatt på er c:

Kommentarer
Mexi skrev:


Liksom, woooow! Klara att få 1000 inlägg på en enda blogg? Skulle aldrig hända mig! Har inte änns hundra inlägg på min blogg. xD

Tack, jag gillar din med!

Vad görs då?

Datum:2011-02-27 Tid:22:33:29 Blogg: http://modelinsen.blogspot.com
Lovisa skrev:


Oj! Wow! Det är rätt mycket!

Jag har heller inte långt kvar till 1000 :O Då ska det firas ;)



sv: Tack, jag tyckte också det blev rätt snyggt ^^

Datum:2011-02-27 Tid:22:35:39 Blogg: http://vinrodadagar.blogg.se/
Hennie :3 skrev:


hahha nej va gullig luch! :) Man borde göra en smilis för varje dag :D

Datum:2011-02-28 Tid:13:07:11
zinah ♔ skrev:


ÅH!! GRATTIS! (om man säger så!)



det är jätte coolt! tänk att du har bloggat 1000 gånger nu! omg..



Kram!!!

Datum:2011-02-28 Tid:15:13:28 Blogg: http://zonsa.blogg.se/
Ida skrev:


oohh, shit. Har 300 någonting på min och tycker det är mycket :O

Datum:2011-02-28 Tid:15:45:42 Blogg: http://sugproppsida.blogg.se/
Karo skrev:


Sv: Har.. Du.. Skärpet?! D:

Det är råsnyggt! ^^



---



Grattis till tusen inlägg! ^^

Datum:2011-02-28 Tid:18:40:55 Blogg: http://cherryjelly.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: