Almost done!




Kigurumin äntligen klar! Eller, åtminstone nästan. Ska göra svans, mun och knappar också. Och så ska jag stryka luvan. Och försöka göra något åt magen, som blev ALLDELES FÖR JÄVLA STOR. Men SEN så! :3 Btw, tycker ni jag ska göra pupiller (ganska stora) eller låta det va som det e? ^^


Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt! ;___; Jag vet inte riktigt varför jag inte bloggat ordentligt de senaste dagarna, jag har haft massor att skriva om, men det har bara inte blivit av! D: Får helt enkelt dra på o blogga så ofta jag kan nu på lovet istället! :3

Passar även på att säga förlåt för att jag är så lat. Massa videos som jag skulle gjort har jag inte gjort, och inlägget om KultCon har jag helt förträngt. Jag skrev ju trots allt bara om första dagen, och då hade jag det roligaste kvar! Jag skäms som en gris ;_;

Hoppas ni förlåter mig.. Jag lovar att bli bättre och ta bloggen mer på allvar under 2012! Det blir ett av mina nyårslöften :3


Hade inte klarat detta utan mamma. Jag skäms faktiskt lite över all hjälp jag fick.. men är väldigt, väldigt tacksam. <3 Blir snart att göra en mössa i samma tema! :3 Och den ska jag göra helt själv ~ Åh, vad jag älskar att sy >w< Men nu ska jag sova, nattnatt C:

Kommentarer
riiisboll skrev:


wow! f*****g awesome ju :D får man fråga hur mycket tyg som gick åt + kostnad? Och vart fick du tag på "ritningar" :D

Datum:2011-12-19 Tid:10:45:32 Blogg: http://riiisboll.blogg.se/
Heidi skrev:


....... O_O Mygawd are u kidding me nekochan?! Ofta du har gjort en SÅ DÄR AWESOME KIGURUMI TYP SJÄLV?! OvO Make me one >v< ~

Datum:2011-12-19 Tid:17:05:21 Blogg: http://heidimagdalena.blogg.se/
Rebecka skrev:


åh fan vad söt! tycker att du ska behålla ögonen som dom är :)

Datum:2011-12-19 Tid:17:31:16 Blogg: http://powderpink.webblogg.se/
Karo skrev:


O_O ... THAT IS SO AWESOME I CAN NOT EVEN. Inga pupiller btw! :3

Datum:2011-12-19 Tid:17:40:04 Blogg: http://cherryjelly.blogg.se/
BeQ skrev:


Tycker det skulle bli ännu söta med pupiller! :) Men herregud vad begåvade ni är alltså! Att sy en hel kirugumi själv måste ju vara skitsvårt.. O_o Och fan vad fin den är!

Datum:2011-12-20 Tid:17:01:55 Blogg: http://beq.blogg.se/
Lucia skrev:


åhåå! vad guulliii >w<~

Datum:2011-12-21 Tid:19:08:43 Blogg: http://luccia.blogg.se/
Nellie skrev:


omfg va söt men inga pupiller

Svar: Hahah jag vet, den var inte helt klar på de bilderna ^^
Hachi :3

Datum:2012-07-06 Tid:17:17:00 Blogg: http://nelliebackteman.devote.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: