Torsdagen den 4 augusti, Dag 1 ~

Och nu, äntligen, så kommer detta efterlängtade inlägg! :D Jag säger då det.. det tog himla lång tid att göra detta inlägget. x'D Eftersom det är så mycket bilder, (och mer kommer) hoppas jag ni förstår att jag verkligen inte orkar redigera alla ^^' Ni behöver inte läsa all text om ni inte känner för det, bilderna duger också! :D Here we go ~


Lilla Fellie i bilen, på väg mot NärCon. Självaste resan dit var väldigt lugn, vi satt och pillade med olika grejer och underhöll oss, jag bl.a knöt kompisarmband och målade naglarna :3 No idea vad Fellie gjorde.. xD

Gjorde ett jätte brett armband, tog jävligt lång tid, men det kom att bli mitt favo-armband av alla dom som sitter på min arm c: ~ Så det var värd tiden! Och krampet i fingrarna.. lol xDD

Min lilla lååådaaa c:<

Vi var ganska tysta väl i kön, framme på konventet. Omg, så mycket människor.. så mycket awesome människor. Och så var det varmt OmO I kön träffade vi även VevveChan ^w^ Hon kände inte igen Fellie ;__; Efter ca 2 timmar ringer mamma och säger att vi står i fel kö... wtf? Jag fick prata med en personal, och får då reda på att de som köpt NärCon-paketet ska stå i en helt annan kö. I den fick vi stå i ca 5 minuter innan vi kom in. HAHA, gud vad kul, inte alls slösat bort 2 timmar på att sitta o glo. Det var helvetes svårt att hitta till sovsalarna, dessutom fick vi den längst bort... när vi bad om en i samma byggnad som konventet. yaay. Tyckte dom kunde vart lite bättre med skyltar o vägvisningar >^<' Men tillsist kom vi dit c: På vägen dit gick vi förbi den här dammen...

En parkbänk mitt i dammen. Lixom.. wtf? x'D

Läskig staty i samma park.. O_O Tycker fortfarande den är skit-läskigt, dunno why x__X Fellie gissade på att det fattades en hund som skulle vara framför denna. *host*

Var helt säker på att jag hade tagit bild på sovsalen, men jag kan inte hitta ngn sådan.. >m< Anyways, nu var vi äntligen inne på konventet! :D Det tog en liten stund innan vi fattade hur stället funkade, för det första fanns det fan inga skyltar.. >^<' Men tillslut kunde man allting utantill :3 De första tre timmarna gick vi runt i kikade i alla affärerna.. om och om igen. Vi missade till och med invigningen... så jävla fail. x'D Önskar att jag hade kollat klockan oftare T_T
Vi stod länge o stirrade på hårfärgerna.. men det slutade med att vi gick därifrån, både tomhänta. ;_; Jag kunde verkligen inte bestämma mig! :s Men det kommer fler chanser, I guess c:

Stereoväskor.. så jävla fina. Så jävla dyra.

Och nu så kommer massa bilder från affärerna.. xD


Suteki hade rea, 50% på exakt allt ~ köpte massa saker där c: Bland annat en dubbelring.. som jag kom på att jag inte visat c': Men men! Det som är riktigt jäkla tråkigt är.. at dom ska stänga ner ;__; Stod o tjuvlyssnade när Amanda (Hon som driver affären) pratade med en kund, och då sa hon att hon skulle stänga shopen >mm< Så jag köpte massa grejer av henne, som sagt! Hon är så himla söt ;w;

Här stod vi o tittade lääänge, och oofta.. xD <3

Tröja som Fellie ville ha.. haha, passar himla bra. x'D ~ Men den var svin dyr.. runt 300kr om jag inte minns fel.

Okaeri.se's Gloomy hörna :'D Min Gloomy (eller åtminstone en likadan) sitter där, hihi ~

Köpte massa saker här c: (Ellinor, som stod i kassan var såå söt! >w< Har henne nu på fb c:)  "hemlig låda" med Rilakkuma figurer, "hemlig påse" med en tårta, mobilsmycke, en mini Gloomy och en mega Gloomy 8D

Fellies arm. c: Sa ju att vi älskar att göra kompisarmband? x'3

Första dagen var vi ganska.. "blyga" om man säger så. Nästan inget kramande, och absolut inget fotande på andra människor. Men vi träffade både Vevve o Emm-Chan, så det är alltid ngt! ^w^ Var heller inget annat speciellt vi gjorde, bara gick runt o kollade på människorna och i affärerna, var ute i trädgården, gick runt.. chillade. ;D

Vet att bilderna är gula o fula o allmänt bajsiga, men det beror främst på att vi var inne när korten togs, och anledning två.. jag orkar inte redigera dom. x'D

Kommentarer
c a n d y - house of a geek skrev:


Åh det ser ut som heaven on earth! Äälskar alla prylar! :)

Datum:2011-08-12 Tid:11:52:16 Blogg: http://candytruong.blogg.se/
Heidi skrev:


Alltså aaaawh, jag ville också fara till Närcon!! (TTwTT) Gaaaah... Men nåjah. Jo jag undrar en sak, att när du är på konvent, liksom är du megasocial då? 8D

Datum:2011-08-14 Tid:09:06:10 Blogg: http://heidimagdalena.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: