Sorry guys! >.<'

Först och främst: förlåt för den bajsiga uppdateringen! :s

Hade varken tid eller minne (haha) till att blogga idag :s (Skrev ett inlägg innan, men det blev inte bra :s) Jag o mamma åkte till Fynda lite efter att jag vaknade, sen åkte vi till stan... och nu har jag en tid hos frisören kl 15 imon. Helt spontant och oförberett. Jag vet dock inte om jag vill göra det.. det är lixom 800 kr det handlar om. Men jag kunde ju inte säga nej när vi stod där inne, o mamma helt plötsligt frågar om dom har ngn tid. Skulle jag ha sagt "nej det behövs inte", när vi gick dit för att få hjälp? xD Vi skulle egentligen bara köpa hårfärg :'3 Men jag tror faktiskt att jag ska be mamma ringa och avboka den, jag kommer bara få dåligt samvete... ^^'

Och nu till en annan sak! Som ni vet så var jag på Gekås (i Ullared, u know?) med mamma, Elise o Fellie igår. Vi skulle nästan precis åka hem, jag o Fellie halft sprang för att komma till kassan, där mamma o Elise redan stod o väntade. Busiga som vi är stannade vi på vägen och kollade på väskavdelningen... bara massa svarta o bruna väskor i läder typ. Men precis som vi skulle gå, stannade vi båda till och kollade på en väska. Vet ni hur lika man blir varandra, om man umgås mycket med en o samma person ett tag? Man typ läser varandras tankar, säger saker samtidigt, fastnar för samma saker.. eller är det bara vi? ;D IAF, (haha, kände att jag tappade ämnet lite.. xD) såhär såg väskan ut! Vi köpte varsin c:




Älskar den c: ~ Är himla massa snyggare i verkligheten! Köpte den mest för att jag kommer behöva en stor väska till närcon, (till alla saker jag köper o sånt, GUD vad jag ska shoppa! ;DD) men kommer sedan använda den till skolan ^^

Nu ska vi snart äta, vet inte egentligen vad jag gör här (Är hos Stefan med mamma o Elise), följde med för maten.. xDD (gissa vad? Yes, that's right! Kött, bienesås o pommes.. yaay ~) Behövde egentligen vara hemma o packa inför Närcon + prova sminkningen jag ska köra på, men jag blev för läskad.. haha, smart är man.

Sorry att inlägget blev så långt, antar att det blir så när man inte bloggat på en hel dag.. haha xD Ni som orkade läsa allt får en kaka ~

Kommentarer
Heidi skrev:


sv... Mygosh D: Nu när du säger det så kanske det skulle bli megaläskigt! D: Jag kan typ inte ens sova utan att titta under min säng... Men min storasyster flyttade när hon var 16, så jag har liksom alltid räknat med att flytta då... Men nu blev jag fundersam! (>w<)



Och jag kanske var lite för negativ angående Åland, det är ju litet och mysigt om man gillar det så. :3

Datum:2011-08-02 Tid:22:30:36 Blogg: http://heidimagdalena.blogg.se/
美杏花 skrev:


sv: Vad kostar frakten därifrån? :3

Gör så 8D

Datum:2011-08-02 Tid:22:32:19 Blogg: http://biancaselin.blogg.se/
美杏花 skrev:


sv: Haha men wtf XD Skumt o.o Men gud 58 kr är ju ingenting! Så himla billigt! 8D Kommer dem hem till en tidigt då eller tar det nån månad för dem att komma till en då? o.o XD Lol jag vet jag frågar mycket men vill beställa en 8D

Datum:2011-08-02 Tid:22:56:13 Blogg: http://biancaselin.blogg.se/
美杏花 skrev:


Btw är det verkligen 165-170 eller går det att ha dom om man är kortare? >< XD

Datum:2011-08-02 Tid:23:07:40 Blogg: http://biancaselin.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: