Nya skolväskan

Godkväll alla som fortfarande är vakna! c: Nu är det inte långt kvar till skol-fan börjar igen, ska börja nian.. Skit nervös. Känner mig döende av att tänka på de nationella proven som jag kommer göra om en termin, och framför allt inför gymnasievalet. Urk. Men nu pratar vi inte mer om det! Varje gång en ny termin börjar, så brukar jag alltid köpa nya mappar (om det behövs) skrevböcer, pennor, suddigum, och framför allt pennfodral. Brukar oftast även köpa en ny skolväska varje år ^^ Haha, jag vet inte varför, men jag gillar att börja en ny termin med nya saker :'D



Jag köpte en väska på Gekås [länk] som jag egentligen skulle ha till skolan, men efter att ha köpt denna underbara väskan på NärCon, så dissade jag den andra. Denna är smartare på alla sätt, den andra hade löst foder, alltså jätte enkelt att tappa bort små saker, så man typ måste tömma hela väskan för att hitta det.. xD Det ända jag oroar mig över är högtalarna, (yesh, they are real!) över att de ska gå sönder om det börjar regna eller liknande .__.'

+ Skit snygg
+ högtalare som enkelt kopplas ihop med mobilen
+ lätt att förvara o hitta mina grejer i
- högtalarna kanske går sönder D:
- den silvriga färgen kanske bleks o blir grå
- är lite jobbig att ha runt axlen, så jag hålla den i handen
- DYR SOM SATAN. Som tur är fick jag den 50kr billigare, eftersom det var 10% rea sista dagen c: Ni smarta kan genom den informationen räkna ut hur dyr den var.. haha, I'm evil ;D



Sorry för att inlägget blev så långt, hoppas ngn orkade läsa! :'3

Kommentarer
Anonym skrev:


http://www.tradera.com/Kangor-Vagabond-auktion_342400_137604357



:) kolla annonsen

Datum:2011-08-14 Tid:02:11:39
e v e l i n a skrev:


så snygg!

började tänka på när jag, min kompis och hennes syster skulle åka till umeå, hennes syster hade en sån där väska med högtalare, det spöregnade och var lera överallt, vi bara sprang och hon släpade väskan efter marken för att hinna till bussen, hahahah! xD

Datum:2011-08-14 Tid:10:35:17 Blogg: http://evelinadee.blogg.se/
Ells skrev:


Oroa dig inte för de nationella proven ^^ De var faktiskt mycket lättare än vad man tror :3 I think u can handle it. Jag fick liksom Mvg på engelskan och svenskan .--. det trodde jag aldrig xD

Datum:2011-08-14 Tid:11:09:10 Blogg: http://jademysteries.blogg.se/
sarah skrev:


Jodå det är helt ok här :D!



gud vad cool väska :)

Datum:2011-08-14 Tid:14:38:30 Blogg: http://sarahrnic.blogg.se/
Nessi skrev:


Snygg väska!

Datum:2011-08-14 Tid:17:20:08 Blogg: http://suupercandy.blogg.se/
Bella skrev:


Nationella proven är inte alls så svåra man tror de ska vara. Jag fick också panik inför nian, men det är ganska vanligt.. Inget att oroa sig över.

Datum:2011-08-14 Tid:19:23:15

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: