Kära Emmies hår.. go fuck yourself.



Gud vad jag hatar mitt hår just nu. UFF! Vill bara färga det, och just nu är det brunt jag är ute efter. Jag hinner inte göra ngt mer komplicerat innan närcon.. Och ja, jag vill färga det innan närcon, eftersom jag hatar min nuvarande hårfärg >^<' Jag har faktiskt kommit såpas långt att mamma har gett mig pengar till hårfärg! :D Nu måste jag bara hitta någon som kan färga det på mig.. ^^' Har messat Emma, och om hon inte kan vet jag inte vad jag ska göra.. xD

Aja, ovan ser ni lite olika hårfärger jag haft. Av dessa så gillade jag mest 1,3 och 5. (Älskar femman, vill haa ;w;) Nr 3 är ganska lik min riktiga hårfärg c:

Och nu, till hur jag helst av allt hade velat ha det..


Speciellt första. ~


Haha, okej, jag måste hålla med om att detta inlägget var ganska ego.. x'D Men det får ni leva med ;') Får iaf se hur jag gör, jag försöker hitta ngn som kan färga det brunt åt mig, sen får jag se vad som händer när jag kommer tbx från närcon c: EY, DET ÄR BARA 2 DAGAR KVAR!!!!!

Kommentarer
ellaheadlam skrev:


jag älskar hur ditt hår är på bild 5! älskar hårfärgen och håret är jättefint där med :D

Datum:2011-08-01 Tid:12:31:35 Blogg: http://ellaheadlam.devote.se
joanna- att leva med Aspergers syndrom skrev:


Jag tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg. Det finns även en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare/dagen så passa på att gå in och anmäla dig:)



Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?;)

kram

Datum:2011-08-01 Tid:13:27:45 Blogg: http://domkallarmighannes.com
Heidi skrev:


Haha, jag tyckte 2 & 4an var speciellt snygga! (>w<) Men alla var fina på sitt sätt tycker jag. (OwO)



Men aaawh, jag vill också till Närcon... Men jag bor på ÅLAND! En freaking ö mitt ute i havet! GAAAAAH! bankar huvudet i datorn Men nåjah. _



sv. Hihi, jopp, jag fick äran att döpa våran lilla kissemiss, så Totoro fick det bli! (Y) Fast nästan alla mina kompisar/släktingar vet ju inte vem det är, så de säger Toronto D: Men nåjah... (>3<)

Datum:2011-08-01 Tid:14:58:15 Blogg: http://heidimagdalena.blogg.se/
Karo skrev:


Sv: Hahahahah, nice >w<



Ettan's hårfärg var jättefin, men den blonda på femman var också jättefin! :D

Datum:2011-08-01 Tid:16:04:57 Blogg: http://cherryjelly.blogg.se/
Maja skrev:


Vilket år är nr 3 ifrån? Så sjuuukt söt! :'3 <3

Datum:2011-08-01 Tid:21:20:29 Blogg: http://mayyazzan.devote.se
Emmy skrev:


hihi, jag har nyligen haft dip dyed. Fast jag färgade håret för nån dag sen, så då försvan det. ;)



Jag trivdes galet bra i dip dyed! Du borde också skaffa! :D

Datum:2011-08-11 Tid:11:49:53 Blogg: http://emmyholmstroms.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: