Letar efter en ny ritplatta!

Någon som har förslag på en bra och normalt billig ritplatta? :)
Jag vet inte vad som är fel med min nuvarande, men funka som den ska gör det då absolut inte!

För er som inte vet vad en sk "ritplatta" är: man kan typ kalla det digitalt ritblock? haha :) Man har en penna som man ritar med på en digital "platta", och så händer det saker på dator-skärmen ;) Min ser ut såhär:

Jag är inne på Wacom-hemsidan just nu, (där man bl.a kan köpa såna här) Och letar efter en annan variant. Men de flesta jag hittar är sån som jag har fast i andra färger eller såna som kostar super mycket! >.< En sak som kan vara lite svår, är att man ritar på plattan, men kollar på skärmen... när man ritar på ett papper brukar man väl kolla på det pappret? Därför tyckte jag denna var häftig!

Vad jag har fattat kan man även fälla den längre ner eller lägga den horisontellt:


Frågan är ju bara, hur man får in bilden på datorn, och om kan kan skriva ut bilder eller föra över dem på USB? Annars skulle jag nog hemskt gärna byta ut min mot denna!

Kommentarer
Heidi skrev:


sv. haha, jaa :D Jag älskar japan inspirerade bloggar :)

Datum:2010-10-03 Tid:12:19:20 Blogg: http://heidimagdalena.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: