jag önskar mig... mer tid!

Woho, min födelsedag närmar sig! :D Jag tänker börja skriva önskelista nu under veckan :) En sak jag absolut önskar mig, är mer tid!! Det känns hela tiden som att jag har ont om tid och måste göra allting fort, fort, fort! Jag önskar jag hade kraften att pausa tiden och göra vad jag ville, utan att tiden gick, allt och alla var pausade! Det skulle vara grymt awesome 8'D Idag har jag iaf hunnit måla klart kaninburen, nästan ritat klart Bild-läxan, och skrivit in alla engelska glosor som kanske kommer på provet på tisdag.



Emma berättade att Björn, min gamla gitarr "lärare", tyckte det var skit dåligt att jag har slutat. Han trodde att det kanske var för att Felicia slutade, vilket hon gjode strax efter mig. Han tyckte att jag började bli så duktig, och att det var korkat att sluta nu. Dessutom sa han att vi skulle börja med mer plockning, vilket jag är ganska bra på ch tycker är väldigt roligt. Om jag börjar igen hamlar jag i en större grupp, vilket betyder att det kostar mindre.... Så jag kanske ska börja hos honom igen :)

Tillsvidare ska jag försöka spela hemma på egen hand. Någon som vet en bra låt med någorlunda enkla ackord? (inga barré ackord tack! ;3)

Förlåt att jag har skrivit så mycket nu i de senaste inläggen,
ska skriva mindre så ni orkar läsa :) Oyasumi! ~

Kommentarer
Felicia skrev:


Tips på låtar:

Nästan alla av Taylor Swift :)

Datum:2010-10-04 Tid:17:20:34
Izabelle jansson (kusse)^^ skrev:


tyvärr kan jag inte ge ngra förslag XD men nästa gång vi träffas kan du lära mig att spela då???? ha det bra kram kusse

Datum:2010-10-06 Tid:17:43:26

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: