allt bortglömt...

idag vaknade jag vid fyra, somnade om, vakna vid sju, och somnade om och vaknade flera gånger efter det. jag är så van vid att gå upp vid sju att jag vaknar av mig själv och vill gå upp ur sängen, men idag skulle jag lgga där till åtta. vi började tio över tio och jag har tråkigt när jag väl var klar och bara satt och... sattXD spelade lite på gitarren, och innan jag visste ordet av var klockan mycket, det regnade hundar och katter och det var dags att cyklaXD trots händelsen igår så blev jag inte mobbadXD jag som hade hoppats på det.. det är rätt kul när de skojjar med en;D jag skyndade mig hem till mamma i regnet och vid tre hämtade pappa mig och när jag äntligen kom hem så började jag möblera om på rummet^^ vi har flyttat ner allt från tv rummet till vardagsrummet och nu står det ett jätte stort biljard bord där uppe! elise lär sig spela just nu, men jag får nog lära mig imorn^^ jag är nog lagom nöjd med rummet, jag vill flytta en sak till men det får jag nt för emma o pappa-.- men bilden visar la typ hur det ser ut nu^^ jag fick massa kläder idag! jag fick dem av emmas kompis, en stor låda och en påse! fast jag gillade/passade bara hälfte av allt men jag är iaf jätte happy! vilda ha varit gnällig på sistone, men hon är fortfarande väldigt skojjsig! hon satt och gnällde, och pappa härmade henne med gnällandet, och så smällde han ner snusdosan på bordet och så blev hon tyst och stirrade på den. och räckte fram händerna och tog den, och efter att ha dratt den framför sig ett tag började hon dra den åt kanten och tittade frågande på pappa, som om hon ille säga -får jag slänga ner den? alla skrattade. nu var snusdosan nära att ramla och då röt emma till -nej! och försökte hålla sig för skratt när hon skrämt kollade på emma. och sen åkte den till slut ner i golvet och hon tittade ledsen på pappa som sa -nej jag tar inte upp den. lite senare började hon gnälla, emma sa -nej! hon slutade gnälla. men började igen med slutade tvärt när emma sa -nej! efter att jag och elise hålllt händerna för munnen och emma o pappa försökt att inte skratta började alla skratta och vilda började på nytt att gnälla. snart ska vi äta godis och ha det mysigt.. men jag vet inte om tvn funkar ennu.. undrar vad vi ska göra resten av kvällen.. kanske spela briljard?


den där rutan det inte står något är en fotölj glömde skriva denXD men btw, ska upp till resten av familjen nu!
 Bai bai!







Kommentarer

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: