fan!

jag bara glömmer hela tiden! och så hinner jag inte, och så får jag inte!!!! här är de missade dagarna!

fredag-lördag sovde över med maja! galen bild på migXD

vi spelade mario pary 5 wii, jätte kul!

lördag- var på fynda igen. vi hittade massa roiga grejer..

yeeXD

yeeey! vet inte vad jag ska skriva till denna bilden...

lilla vilda låg i hängmattan när jag och maja kom hem till mig^^
och sen så en lite mini bild på mig påväg till stranden! jag ville till skogstorpstrand, men pappa ville bada på skreastrand för vattnet är rent där, i skogstorp är det alger och sånt. när vi kom till stranden badade han inte ens! fast nu idag måndag, var vi borta där hundarna badar. lite innan det, där var dt inte så mycket folk och jag trodde inte att någon jag kände skulle va där. men ute i vattnet så såg jag två tejer,, en med badring och en med en sån där flytmadrass som vi ska köpa, och sen kom de fram till mig.. det var isolde o fiffi! de var jätte bruna båda två. de berättade en cool och mystisk grej.. de var på ett ställe på öland, då de kastade macka. felicia tog upp en sten, som inte var en vanlig sten. det var nämligen en kors på den. hon tog kort på det, kort på kyrkan och lite annat. när de satt i bilen o hon tog upp stenen var korset borta. det gjorde nt så mycket för hon hade ju kort på det. men när hon kollade var alla kort från den dagen borta! mystiskt.. vi gick bort mot stenarna, emelina hoppade på en sten och kunde sen inte hoppa tillbaka. då kom pontus, och två äldre killar "hoppande" på stenarna. eftersom vi stog på stenarna som är den enda vägen över till andra sidan, så de skulle gå den vägen. vi stog o skrattade. helt stilla stog vi, tills emelina tappade balansen, hoppade och så kunde vi äntligen gå:S guud vad pinsamt! idag så hittade i knappt lila bert i poolen... igår hittade vi en simmande grej i poolen.. vi kunde inte slänga ut den fr den föddes förmodligen i poolen. vi visade den för pappa och det var tydligen en sådan vi hade förra året, och den blev ugnefär 10 kvadratcentimeter stor! men sen hittde vi honomXD

Kommentarer

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: