Done!

uuh, så trött! *dregglar*
så jag är j*vla trött! vaknade vid åtta för att Molly och Elise lekte,
och orkade inte ligga kavr och försöka somna när klockan va nio.
vid tio var jag i stan. jag och mamma gick först till apoteket och köpte massa grejer till resan,
resetandborstar, tabletter, servetter, tuggumi...
påsen blev helt full iaf.
när klcokan var elva satt jag i en sån där mysig stol inne hos frisören på Lindells.
hon plattade mitt hår så det blev spikrakt, och klippte topparna och lite uppklippt.
jag var så trött så det enda jag fick fram när vi pratade var låga "okej", "aa" och "jätte bra"
och ett fånigt segt leende. isolde kom när ungefär hälften var klart och sen gick vi till kappahl
och letade kläder till julafton. vi hittade en blå tunika med svarta stjärnor på och en svart bolero på be-young.
sen gick vi in på bokhandeln och köpte böcker, pennor och lite sånt så vi kan läsa och rita på planet.
efter det gick vi till torggrillen och då gick mamma på möte.
sen då kommer jag inte ihåg mer.. för vi flummade runt in till hur många affärer som hälst,
sen så glömde vi något och fick gå till baka, bla bla bla....
det slutgiltiga resultatet var att vi köpte tofflor till isoldes mamma och pappa,
min idé med tofflorna till hennes pappa, likadana som min pappa själv har^^
en annan idé var att hon skulle slå in en toffla och ge till honom,
och edn andra skulle hennes mamma ge till honom, i två skilda paket xD
vi köpte till hennes moster och farmor, med min hjälp ^ww^
så jag är stolt =D =D
jag köpte också en liten stekpanna (20 cm) som var formad som ett hjärta,
man kan steka egg och pannkakor i den (och säkert något mer) och då blir de hjärtformade ^^)
och säg inte att det var ett onödigt köp, för jag är nöjd med det också x3
nu längtar jag till både julafton och resan till San augustin!
på julafton så träffar jag massa rolia människor, har på mig mina kläder, och vi ska göra presentleken =3
på fredag åker vi till San augustin, både resan dit med planet och framkomsten är roliga!
men ni kan ju gissa vad som är roligast ;)
vi ska sitta och rita i de söta böckerna med små grisar på,
och så ska jag läsa Nattens Barn, nummer ett ur Vampyr festen^^
jag hittade äntligen mina "mystiska pengar" i morse.
jag fick dem när jag var liten, (minns ej från vem)
och det visade sig vara 85 euro!! (886 kr, tror jag!)
så jag är överlycklig över det också!!!
hoppas de inte är leksakspengar nu eller nåt...!

jao, nu tar datatiden slut och jag är återigen rastlös,
och jag får tyvärr inte läsa i boken :(
så jag får vel försöka hitta en dagbok jag kan skriva i, så får jag skriva över det på bloggen sen,
eftersom jag förmodligen inte kommer ha tillgång till dator!

bai bai~~


Kommentarer

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: