HAHAHA!! *ramlar omkull*

jag sitter nu här och läser fokis blogg, och håller på att trilla ur soffan när jag tittar på hennes senaste videoinlägg. typiskt emmie humor.. hehe^^' hon sitter och pratar, helt plötsligt kommer massa sopbubblor och hon blir o koncentrerar, så såhär blir det :vi har hyrt en film, hmm.. den hamar om något.. emm.. vad gör du ricki??
jag kunde bara inte h¨lla mig och skrattar varje gång jag ser den! om nu foki skulle läsa detta, så ta inte illa upp, men jag har så konstig humor.. haha!

http://www.youtube.com/watch?v=oESJMEmIDMM&eurl=http%3A%2F%2Ffokis%2Ese%2Fcategory%2Ffokis%2Dvideobloggar%2Ehtml&feature=player_embedded

länken, titta på den så vet ni vad som få mig att skratta!
jaja, nu sa jag iaf skriva om mina två dagar^^ igår så gjorde jag att vi fick virus... ush dumma mig! jag vet itne ens vad jag gjorde.. var ju bara inne på en hemsida jag brukar vara inne på.. men men nog om det. vi brörjar med gårdagen^^ vi hade då första riktiga idrotten. men ush, vi ska ju spela fotboll! fast jag hade tur, efter som (alla i hela klassen) alla vet hur dålig jag är på fotboll så vill ju inge ha mig i sitt lag! så armin, som inte ens hade kläder, hoppade in och jag slapp :D söta lilla nummer nio pratade med mig...iiiiiiiiiIH! jaja nog med fjortis farsoner.. haha j´duktigt jag stavarXD och förrästen så orkar jag inte skriva mer om gårdagen.. hehe ^^' ni som inte har väldigt tråkigt behöver ju inte läsa resten^^'' idag så hade vi musik och jag såg fram emot att få spela trummor!! men.. nu så fick vi inte ens spela! man måste tydligen ställa sig upp, viffta med armarna och skrika :JAG VILL SPELA TRUMMOR! JAG VIIIILL!! för att få spela... *suck* två saker var irriterande idag, först när vi satt och hade NO. 'söta lilla nummer nio' frågade om någon hade pennvässare. jag skulle precis ta upp min vässare och säga att jag har en, då en annan person hinner före, och fredrik säger glatt till henne :du är allt en räddare i nöden! *suck* och sist av allt, när vi skulle sluta och gå till cyklarna skyndade jag mig extra mycet för att få en sista skymt för dagen, och felicia verkade ha bråttom och dem så klart.. skulle de som jag väntade på sega! så jag fick strunta i det idag. jag cyklade lite grann med rebecka, moa och vendela och skulle cykla til fiffi. plötsligt bärjar hon cykla snabbare och hon vänder sig inte om när jag ropar efter henne. ag ställer mig lite dystert och väntar cid kiosken. moa kommer och vi pratar lite, sedan kommer ju så klart... 'de där' i ärldens fart. mot fotbollsträningen antar jag. okej det ä svårt tt förklara oh et är säkert svårt att fatta om ni inte är jag eller fiffiXD jag cyklar till bibblan och läser, och lit senare får jag panik utanför björns hus. alla tusen kronor är borta! jag är jätte rädd och rotar igenom väskan och alt där den kan ligga. isolde cyklar och kollar om påsen ligger (där vi satt tidigare på gräsmattan vid en skola i närheten) där, och som tur kommer hon tillbax med påsen. -den låg utanför en tjejs hus! påsen hade tydligen blåst iväg är vi inte tittad, tusen kronor räddade tack vare solde, tack så mycket! ci fick 'lilla snigel' och 'his got the whole world' som läxor^^ ooo nu orkar jag inte skriva mer^^'' see yaa tomorrow!





Kommentarer
Felicia W skrev:


Svar: Jag syftade mer på typ tävlingar och så, för någon tävlning har jag aldrig vunnit, knappt ens "sten, sax, påse" XD

Datum:2009-08-28 Tid:07:43:45 Blogg: http://foffahs.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: