min födelsedag!!!! (igår)

igår fyllde jag 12 år! det känns så skönt att inte vara en av de yngsta i klassen!!! (haha, kan inte stava) men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mej..vi var aldrig på busfabriken som planerat. på morgonen, vaknade jag vi 8 tiden. jag tänlte då "om 25 minuter så blir jag tolv. jag var så trött så jag la mej att somna om igen. men det var försent. Molly och Elise kom smygande in i mitt rum. och började sjunga för mej. de gav mej saker de hade gjort själva. halloween kort, bland annat. men en sak var köpt. den fick jag av Molly. det var en penna med diddl och en "inbyggd" pennvässare med suddi på. den var bra. och så fick jag en grön väska av Elise. hon är faktiskt duktigXD hon hade ju sytt den fö hand, aldeles själv! sen fick jag somna om. men jag vaknade igen, och DÅ var klockan 08.25! -JAAAA! nu e jag 12! sa jag till Molly och Elise innan jag gick ner. men så kom jag på, jag får inte väcka någon fören klockan är 9!!! buhu! men sedan la jag mej och läste. ritade lite, och lyssnade på musik. så kom mamma upp och sa Grattis på tolv års dagen!! sen gick jag, Molly och Elise ut. men Elise började frysa och gick hem igen, men jag och Molly fortsatte. mot..kojan! men vi tappade lusten när vi väl var där. så vi tog så långa pinnar under armarna och gick genom skogen. tillsist kom vi fram till min hemliga koja. vi la pinnarna som tak. men sen började även vi att frysa. så gick vi hem, efter att vi spikat fast några spikar på ett träd. vi hittade dem. eller nja, det var jag som hade lagt dem under en halv  meter lång stenXD jag spikade fast dem med en liten sten. sen gick vi hem. då satte vi oss att kolla på TV. som sagt ville vi åka till bus fabriken, men istället åkte vi till klitterbadet. även om jag inte ville, men vi hade skojsigt endåå. vi badade bubbel pool! det var mysigt, fast det var två andra där som jag inte kände. så fullt så kul hade vi inte. vi åt prinsess tårta åxå! mums!! sedan var vi hemma och lekte med Molly hund, Lexie. fast det är bara en sorts robot hund. sedan fick jag öppna några presenter. efter ett litet tag åkte vi och åt pizza! på en pizze ria som vi inte varit på förr, men det var gott endå<3 när vi kom hem öppnade jag det av paketen som årterstog. här är en lista vad jag har fått!

parfym pennor
ett litet block, med en söt groda på fram sidan
två par jeans
smink sarvetter
glittrigt lypsyl
halloween kort från Molly och Elise, då
diddl pennor och sudd
tyg väskan från Elise
en grå tunika med en tjej, som det står rock roll eller nått
underkläder (med ninisar på<3<3 )
vantar med hello kitty på
ben värmare, svarta med lite silvrigt glitter (har dem på armarna just nu)
ett halsband, men en lila diamant på! (den är jätte fiiiin)
och de bästa presenterna va *trumvirvel* 200 kr på bokhandeln och..en mp3! jag har önskat ihjäl mej för att få en sån! den e röd, men den e lite konstig..ljudet är konstigt. självaste musiken är hög, men man hör knappast rösterna! jag ska fråga pappa om han vet varför det är så. han vet säkert!!!
men vi har inte haft något vuxen kalas..ennu hoppas jag! vill jätte gjärna ha dee! men det kommer jag få hos pappa, på lördag. skriver då eller dagen efter. ha det så gött alla!
ÄLSKAR ALLA PRESENTER OCH ALLA SOM BRYR SEJ OM MEJ!!!! LOVE YAAAA!!!

(ursäkta mej om jag har stavat fel, hoppas ni fattar endåå!!!!)

Kommentarer

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: