Hemsida att redigera bilder i?




Asdfgyhjnkjihqaskfdaksdf. Jag står inte ut med att inte kunna redigera mina bilder. Lyckades ladda över dom till mors dator, men längre kom jag inte. Förr redigerade jag aldrig mina bilder; nu gör jag det alltid. Även om det bara handlar om att höja konstrasten litet.

Vet ni någon hemsida där man kan redigera bilder? (Piknic finns ju inte längre :c) Behöver bara något som funkar fram tills fredag, då jag får tillbaks min egna dator. :3

Så.. Nu är det alltså sommarlov. God, why. :c Största anledningen till att jag inte vill ha sommarlov är väl antagligen för att jag inte vill börja på gymnasiet. Tycker inte om förändringar. Hade gärna typ spolat tillbaks till åttan o gjort om nian, eller nåt.
Men även för att jag inte har ett skiiiiit att göra. Jag kunde ju inte få ngt sommarjobb pga att jag inte fyllt 16 än. (Och nej, jag hade inga "kontakter" D:) Vissa dagar kommer jag ju självfallet umgås med kompisar o så o hitta på roliga grejer, men sen då? Dom dagar ingen kan umgås? Är det då jag blir inne i sängen hela dagen framför datorn? Usch.

Och ni som undrar varför jag inte går till stranden; jag hatar stranden. Åtminstone stränder där det är mycket folk. Typ som Skrea Strand. Dit går typ alla i Falkenberg. Bl.a de flesta av mina kompisar. Därmed kan jag inte umgås med dom dessa dagar.

Menmen. Jag får väl leta upp någon som är lika strand-hatande och forever-alone som jag, så kan
vi umgås hela sommaren istället. Trollolol.


Kommentarer
Anonym skrev:


picmonkey.com, piknics "hemliga" redigerings program

Datum:2012-06-14 Tid:12:19:24
Emma skrev:


Prova att ladda ner Aviary till mobilen

Datum:2012-06-14 Tid:14:41:55 Blogg: http://neani.devote.se
Pitchi ~ ぴっち - be yourself, be unique. skrev:


Jag använder picmonkey.com, det är typ samma som piknic fast inte med lika många effekter osv. C:

Datum:2012-06-14 Tid:19:17:59 Blogg: http://pitchi.blogg.se/
hennie skrev:


pixlr.com det är skit bra! Sedan när du är inne där så klickar du på pixlr express. ^^ Det är som picnik men 100 bättre! <3

Datum:2012-06-15 Tid:10:11:53 Blogg: http://monclair.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: