Dags att släppa taget.

 
Åh, varför har jag så svårt att ta farväl av gamla saker. Alla dessa kläderna har funnits i min garderob i flera år, men de senaste två åren har jag knappt använt ett endaste av dom. Jag har bara inte haft hjärta att slänga bort dom.
 
Jag är kanske lite som farfar var. Samlar på massa saker. Saker som kanske egentligen bara är ren skit, men man är för envis för att göra sig av med det.
 
Men idag så bet jag ihop och verkligen rensade min garderob, och ja, det ni ser på bilden är vad som inte fick stanna. Vad jag ska göra med kläderna nu när dom inte ligger i sina trådbackar är dock en annan fråga. Menmen. Ångrar lite att jag inte tog kort på trådbackarna före - efter, så ni skulle kunna se vilken enorm skillnad det blev. Det känns jättetomt nu. ;___;
 

Men det är nog bäst såhär, egentligen. Visst, det finns grymt många minnen i varje plagg som numera ligger här på golvet, men det är i det förflutna. Bort det ska.
Och dessutom måste jag ha plats för nytt! För imon åker jag, Felicia, Julia och Ida till Göteborg och shoppar! c: Har med mig hela mitt barnbidrag, så det ska nog bli en del höhö :3
 
Nu ska jag fixa lite mer på rummet, Gosnatt på er ~
 
 
Ps: Anonyma "Amanda".. Blev glad när jag läste din kommentar ;w; Det är så underbart att det finns folk som faktiskt uppskattar det jag skriver här på bloggen. Tack <3

Kommentarer
Anonym skrev:


I Can take it i realy ned new clothing

Svar: Sv: Jag lägger upp det som går att sälja på Bloppisen nästa vecka, du kan kolla där ^^ --> http://hachisbloppis.blogg.se
Hachi :3

Datum:2012-06-27 Tid:17:52:50
Amanda skrev:


Hahaha, vad söt du är! :D <3

Svar: Sv: Hahah, jag är så med allt x3 Svårt att göra mig av med saker, även om jag inte behöver det c'x
Hachi :3

Datum:2012-06-27 Tid:18:59:51
Elina skrev:


Du vill inte lägga ut det på bloppisen? Då får ju andra nytta utav det. Jag skulle gärna köpa något :3

Svar: Sv: En del hade jag faktiskt tänkt lägga ut, så jag skriver ett inlägg om det när bloppisen är uppdaterad! ^^
Hachi :3

Datum:2012-06-27 Tid:23:02:10 Blogg: http://alltimelowfan.blogspot.com

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: