Hemsk. Dröm.

Lite opassande bild, jag vet. ...Eller?


Jag hade världens. Hemskaste. Dröm inatt.


Sammanfattning: Jag hade fallit in i någon slags koma, jag växte inte eller någonting, och när jag vaknade upp 7 år senare på en rymdstation på ngn konstig planet ute i rymden, var jag lika gammal som när jag somnade.

Mina bästa vänner var 22 år, mer och mindre, och hade glömt mig för länge sen. Jag hade inte fått gå gymnasiet, ta studenten, eller någonting som man vanligtvis gör mellan åldern 15 och 22.

Jag kommer ihåg att jag gick runt lite på den här planeten jag var på. Det var robotar och betongväggar överallt. Jag har för mig att jag träffade pappa innan jag åkt tillbaks till jorden.

Jag minns att det första jag gjorde var att logga in på facebook. (lol) Jag hade nästan inga vänner kvar.

Vad skulle jag göra? Jag hade förlorat allt som någonsin var värt något. Jag hade ingen framtid. Jag var den ända 96:an som var 15 år 2019, när jag borde vart 22.

Sen har jag svaga minnen om att jag blev känd och fick prata inför jätte stor publik om vad som hänt, men jag minns inte om jag fick några av mina gamla vänner tillbaks. Vad som hände med min utbildning vet jag inte heller. Har inte en aning om var min familj var, eller om de ens levde.

Det som gjorde mest ont av allt var att mina allra bästa vänner hade ”kommit över” mig.

Självklart var det massa mer, men det är bara bilder jag kommer ihop som ajg itne riktigt kan koppla ihop med historien.

 

Nåja. I vilket fall vaknade jag gråtandes och svettandes. Kommer nog vara ganska så tankspridd idag.

Nu måste jag duscha, för håret har blivit lockigt och jag luktar säkert skit. Bai!


Kommentarer
josefin skrev:


sv: Klart jag följer din blogg! :D

Datum:2012-01-15 Tid:11:49:25 Blogg: http://josefiiinss.blogg.se/
Liza skrev:


re: okej, awesome!:D Ingen fara ;)



hemsk dröm ._. jag hatar mardrömmar :(

Datum:2012-01-15 Tid:12:14:03 Blogg: http://winterchild.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: