Somnade på soffan.. :s

Låg och kollade på "Ett småkryps liv", (Älska filmen! >w<) då jag kände hur trött jag började bli i ögonen. Ville ta ut linserna, men mindes då att jag lämnat glasögonen hos mamma. Nu vaknade jag, halv ett, i soffan, men en filt över mig. Fy. Satan. Vad. obekväm. den. soffan. är! Så jag tog mina grejer och gick ut till mitt rum. -w-' Allt mitt smink och alla såna grejer ligger i bilen så jag fick lägga linserna i hårspreys-korken. xD

Vet inte när jag somnade, men tidigt var det i vilket fall, för jag är inte på långa vägar lika trött längre. Men ska ändå sova snart. Tänkte pilla lite mer den nya designen först! c:

*Har inga nya bilder* xD



Imon, vet inte vilken tid, åker jag med familjen till våra kusiner och sover där över helgen. Hade egentligen helst stannat hemma, men vart skulle jag då sova? NO way att jag sover ensam i DETTA huset, (Hade vart awesome att ha övernattnings party med mina söta små flickor, men tror inte alla kommer kunna på så kort varsel D:) och så blir det tråkigt att sova ensam hos mamma i två nätter. :'3 *alla tar fram sin care-box tack*

Vi fick inte internet till att funka på min dator förra gången, så jag kommer nog inte ha ngt internet över helgen. Kan säkert få låna deras dator, men kommer ju som ni förstår inte kunna uppdatera som jag brukar. Kanske försöker med lite sms-inlägg då o då ^w^ Får helt enkelt se hur det blir! :3

Nu ska jag ligga o ha mardrömmar om att jag inte hinner skaffa skridskor tills på måndag, det kommer förmodligen bli så.. ;__;'' Har riktig jävla panik angående det, eftersom jag fått stå över två träningar redan. Varför jag går utan skridskor kan ni läsa här.

Förlåt för väldigt långt och ointressant inlägg.. >3<' Aja, godnatt! ~

Kommentarer
aina [fotoblogg] skrev:


Fin blogg! :)

Datum:2011-09-17 Tid:09:38:34 Blogg: http://ainaphoto.blogg.se/
Fellie skrev:


Hachi! Min moster bad mig hälsa att det finns ett par skridskor till dig i Ishallen.. Vet inga detaljer, det var bara det jag blev sagd. :)

Datum:2011-09-17 Tid:10:38:32
Anonym skrev:


Jag har ett par skridskor i mitt förråd som aldrig är använda!! ring mig när ni kommer hem imorgon så kan jag komma bort med dom så du får testa :)

kram

Datum:2011-09-17 Tid:18:50:16

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: